به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ماه مبارک رمضان را ماه فرصت‌ها دانست و گفت: فرصت آشتی با خدا و در خواست توبه و بازگشت از گناه است، ماه رحمت و برکت و مغفرت ماه پذیرش دعا و ماه نزول قرآن در یک کلام ماه انسان شدن و انسانیت است.

وی افزود: از فرصت ماه رمضان برای خودسازی فردی، جامعه پردازی و تمدن سازی استفاده کنیم، هیأت امنای محترم مساجد برای حضور اقشار مختلف خصوصاً نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کنند.

امام جمعه گلستان ادامه داد: بهارستان شهرستان شور و شعور عاشورایی و شهرستان قرآنی با استعدادهای بسیار درخشان است و در آستانه ماه مبارک رمضان شورای قرآنی تشکیل شد، لازم است، قاریان و حافظان، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن و دارالقرآن‌ها دست به دست هم بدهند و در بحث قرآن شاهد یک انقلاب قرآنی در شهرستان باشیم.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انتخابات یازدهم اسفند مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یک سال اخیر بود بدون شک این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد داشت و برنده و پیروز واقعی ملت عزیز ایران و بازنده اصلی جبهه استکبار بود.

وی گفت: نمایندگان مجلس و منتخبان جدید تذکر صریح ولی فقیه و امام المسلمین را روی چشم بگذارند و با عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب تقوای سیاسی را رعایت کنند تا در آزمون ولایت پذیری سربلند بیرون آیند، منتخبان بدانند مردم و رأی دهندگان در انتظار گره گشایی امور خود خصوصاً رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و مسکن هستند از جارو و جنجال بیهوده که جز ناامیدی حاصل ندارد و خواست دشمن است پرهیز کنند.

خطیب جمعه گلستان از مردم و مسئولان و همه دست اندرکاران انتخابات تشکر کرد و با تبریک به نماینده منتخب گفت: نماینده منتخب با استفاده از خرد جمعی و استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیگیری مطالبات مردم منطقه تلاش کند.

موسوی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم امنیت ما، عزت ما، آبروی ما به خاطر ایثار و فداکاری شهدا است، عمل به وصیت شهدا و حرکت در مسیر شهدا و خدمت به خلق وظیفه آحاد مردم خصوصاً مسئولین است.

خطیب جمعه گلستان رحلت آیت الله امامی کاشانی شاگرد مکتب حضرت امام و امام جمعه موقت تهران را تسلیت عرض گفت.

source

توسط namov.ir