به گزارش مجله ماشین، شرکت ایتالیایی کیسلانی، متخصص طراحی کیتهای بدنه برای محصولات سیتروئن، دست به کاری متفاوت زده و خودروی کوچک و عجیب سیتروئن آمی را به یک مدل رتروی دهه ۵۰ میلادی تبدیل کرده است. این میکروکار که با نامهای دیگر مانند فیات توپولینو و اوپل راکس-ای نیز شناخته میشود، در نسخه استاندارد هم ظاهری خاص دارد، اما اگر به دنبال چیزی حتی عجیبتر از نسخه اصلی هستید، کیسلانی پیشنهادی متفاوت برای شما دارد.
ادای احترام به دوران طلایی سیتروئن
کیسلانی که در شهر سوسپیرو، واقع در استان کرمونا ایتالیا، مستقر است، سابقهای طولانی در تولید کیتهای بدنه رتروی برای مدلهای مختلف سیتروئن دارد. این بار، آنها طراحی خاص ونهای سیتروئن H-Type را که در دهه ۵۰ میلادی در تاکستانهای فرانسه حضور داشتند، روی آمی پیاده کردهاند. نتیجه کار، یک ترکیب نامتعارف از طراحی کلاسیک و مدرن است که بهوضوح نظرها را جلب میکند.
بازطراحی کامل ظاهر؛ اما با همان مشخصات فنی
در حالی که فضای داخلی خودرو بدون تغییر باقی مانده و همان کابین ساده اما کاربردی آمی را ارائه میدهد، نمای بیرونی کاملاً دگرگون شده است. جلوپنجره و چراغهای گرد، با ترکیبی از خطوط برجسته و بدنهای به رنگ نارنجی به همراه رینگهای فولادی سفید با قالپاقهای کرومی، این مدل را شبیه به یک نسخه فشرده از ونهای قدیمی سیتروئن کردهاند.
کیت خاص برای سلیقههای خاص
این تغییرات، شاید برای برخی بیش از حد عجیب یا حتی نامتعارف به نظر برسد، اما قطعاً برای علاقهمندان به طراحیهای کلاسیک و خاص، یک گزینه هیجانانگیز است. کیسلانی پیش از این کیتهای مشابهی را برای مدلهای بزرگتر سیتروئن مانند برلینگو و جامپی عرضه کرده بود و حالا با آمی، دنیای خودروهای شهری کوچک را نیز هدف قرار داده است.
قیمت
قیمت پایه این کیت بدنه از ۴۴۴۰ یورو آغاز میشود و اگر بخواهید سپرها و پنلهای بدنه نیز بهصورت سفارشی رنگآمیزی شوند، باید مبلغ بیشتری بپردازید. این تغییرات، آمی را به گزینهای خاص برای کلکسیونرها و علاقهمندان به خودروهای رتروی تبدیل کرده است.
برچسب ها: سیتروئن
لینک کوتاه نوشته
معرفی سیتروئن آمی کیسلانی: با قیمتی خاص!
کپی لینک
source