محصولات سری Turbo در برند ردمی سابقه چندانی ندارند و در حقیقت می‌توان گفت که فعلا فقط ۱ نسل از آن تولید شده است. این نسل که با شماره ۳ شناخته می‌شود، به زودی با نسل بعدی یعنی Redmi Turbo 4 جایگزین خواهد شد. جالب است بدانید که به تازگی گزارش شده سری ردمی توربو ۴ شیائومی با ۲ عضو دارای تراشه‌های جدید عرضه می‌شود.

سری ردمی توربو ۴ شیائومی

این گزارش ادعا می‌کند که ردمی توربو ۴ دارای ۲ عضو خواهد بود که به ترتیب دارای تراشه‌های مدیاتک Dimensity 8400 و کوالکام Snapdragon 8s Gen 4 خواهند بود و به روند فعلی استفاده از نمایشگرهای تخت پایبند خواهند بود.

هر چند که تراشه پرچمدار فعلی کوالکام با اسم اسنپدارگون ۸ الیت معرفی شده و مشخص نیست که مدل s آن با چه نامی عرضه شود. به هر حال این‌جا تصور شده که Snapdragon 8s Gen 4 باشد. باید صبر کرد و دید که راهبرد کوالکام در این زمینه چه خواهد شد و این تراشه جدید کی معرفی می‌شود.

تراشه مدیاتک

تراشه

این دو گوشی که طبیعتا در مدل‌های پایه و پرو عرضه خواهند شد، باید نام‌های Redmi Turbo 4 و Redmi Turbo 4 Pro را داشته باشند. هر دو دستگاه احتمالا باتری بزرگتر از ۶۰۰۰ میلی‌آمپری داشته باشند.

سری Turbo یک محصول مشتق شده از گوشی‌های Redmi Note Turbo است که هدف آن عرضه یک «سری پرچم‌دار اقتصادی» بوده و می‌خواهد جایی بین سری K سطح بالا و میان‌رده‌های Note قرار بگیرد.

مثلا Redmi Turbo 3 (که اولین نسل این سری بود) با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 وارد بازار شد و منطقی است که جانشین آن دارای تراشه نسل بعدی کوالکام باشد. باید توجه داشت که سری Turbo 4 با ۲ عضو پرو و پایه عرضه می‌شود در نتیجه یکی از مدل‌ها که رده بالاتر است، این تراشه را ارائه می‌کند. این مدل احتمالا Redmi Turbo 4 Pro باشد.

باید اشاره کنیم که Redmi K70E با تراشه Dimensity 8300 عرضه شد. در نتیجه اگر Redmi Turbo 4 با Dimensity 8400 عرضه شود، با نسخه ری‌برند شده یا بسیار مشابه به Redmi K80E باشد.

سری ردمی توربو ۴ در بازار جهانی شاید با اسم‌های Poco F7 و Poco X7 Pro عرضه شوند

باید یادآور شوم که هیچ کدام از این ۲ محصول احتمالا با همین نام به بازار جهانی عرضه نمی‌شوند. سال گذشته Redmi Turbo 3 با اسم Poco F6 بازار جهانی عرضه شد، پس شاید Redmi Turbo 4 Pro (با تراشه اسنپدراگون) با اسم Poco F7 بازار جهانی عرضه شود.

همچنین شاید Redmi Turbo 4 که همان Redmi K80E می‌تواند باشد، با اسم Poco X7 Pro به بازار جهانی عرضه شود چرا که Redmi K70E سال گذشته با نام Poco X6 Pro به بازار جهانی آمد! پیچیده شد نه؟!

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی‌ها در بازار جهانی هستید؟

source

توسط namov.ir