گلدیران؛ محبوب‌ترین برند محصولات و خدمات

به گزارش خبرگزاری تابناک عصر روز شنبه، 28 مهرماه، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره تقدير از برندهای محبوب ايراني در سال 1403 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد و گروه گلدیران توانست با دریافت 4 تندیس زرین در این جشنواره، به عنوان محبوب‌ترین برند ایرانی شناخته شود. گروه گلدیران، که نامی آشنا در حوزه‌های مختلف از جمله لوازم خانگی برای تمامی مردم ایران است، با کسب موفقیت در این جایزه مردمی که برندگان آن با رای مستقیم مصرف‌کنندگان و شهروندان تعیین می‌شدند، بار دیگر ثابت کرد که تمامی‌ ویژگی‌های تعیین‌کننده کیفیت و اصالت را داراست و حسن انتخاب این برند در چندین دسته و تقدیر از آن، مهر تاییدی بر تمامی تلاش‌های گروه گلدیران در این سالها بود. در ادامه مروری خواهیم داشت بر جشن پایانی تقدیر از برندهای محبوب ایرانی در سال 1403 و درخشش گلدیران در این رویداد.

گلدیران؛ محبوب‌ترین برند محصولات و خدمات

 

برند محبوب؛ عرصه‌ای برای محک زدن برندها

جشنواره «برند محبوب»، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوش‌نام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوش‌نام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت می‌نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل‌دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی است تا با تعیین میزان توصیه‌گری برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان فراهم آورد.

یازدهمین دوره سالانه نظرسنجی برند محبوب مصرف‌کنندگان به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برندهای محبوب ایرانی سال 1403 با حضور بالغ بر 1500 برند ایرانی در بیش از 100 گروه کالا و خدمات، از ابتدای خرداد تا 31 شهریورماه 1403 برگزار و در مجموع تعداد 2.083.112 رای مردمي در این نظرسنجی ثبت گردید. با توجه به اتمام دوره نظرسنجی و مشخص شدن نتایج نظرسنجی براساس آرای مردمی، دبیرخانه جشنواره برندهای محبوب ایرانی منتخب را، مبتنی بر نتایج این نظرسنجی، در مراسم روز شنبه معرفی نموده و زمینه قدردانی از این برندهای معتبر و خوش‌نام را به عنوان برندهای محبوب ایرانی سال 1403 فراهم آورد.

گلدیران؛ محبوب‌ترین برند محصولات و خدمات

 

گلدیران؛ پیشتاز در جوایز

اختتامیه یازدمین دوره جشنواره برند محبوب درحالی برگزار شد که حسین دیلمی؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، حسین تنهائی؛ نائب رئیس هیئت مدیره، نعمت‌الله دیلمی و احمدقلی همتی؛ از اعضای هیئت مدیره و فرزام زمانی؛ مدیراجرایی گروه گلدیران در این رویداد حضور داشتند. گلدیران در این برنامه، در دسته‌ی خدمات پس از فروش جایگاه اول را کسب کرد. همچنین با برند جی پلاس، عنوان محبوب‌ترین را دسته موبایل، تلویزیون و ماشین ظرفشویی، با بررسی جمیع آرای ارسالی مردم، کسب کرد و تندیس زرین این رویداد را از آن خود کرد.

حسین تنهایی، نائب رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، در گفت‌وگو با تابناک مطرح کرد: «ما به عنوان یک مجموعه ایرانی به حمایت از تولید ملی افتخار می‌کنیم و سرمایه‌گذاری های مداوم ما نشان‌دهنده باورمان به قدرت صنایع داخلی برای پیشبرد اقتصاد ملی است. ما در همه تلاش‌ها و موفقیت‌هایمان همواره به یاد داریم که موفقیت واقعی تنها در کسب منافع مالی نیست، بلکه در پایبندی به بالاترین استانداردهای اخلاقی است. انجام تعهدات ما به مشتریان و جامعه یک مسئولیت مقدس است، زیرا هر عمل ما انعکاسی از ایمان ماست.»

دکتر فرزام زمانی، مدیراجرایی گروه گلدیران، در حاشیه این مراسم مطرح کرد: «عملکرد مالی قوی و رشد مداوم سهم بازار ما، گواه تلاش‌های بی‌وقفه گروه گلدیران است. ما همانطور که برای نوآوری بیشتر تلاش می‌کنیم، اطمینان داریم که سهام ما همچنان یک دارایی ارزشمند برای سرمایه‌گذاران در بلندمدت باقی خواهد ماند.»

شایان ذکر است که درخشش گلدیران در این رویداد، محدود به همین دوره اخیر نیست و این گروه توانسته در دوره‌های پیشین نیز افتخارآفرینی نماید و همواره نام خود در زمره محبوب‌ترین‌ها نظاره‌گر باشد. گلدیران همیشه به دنبال تطابق با نیازهای بازار داخلی و ارتقاء سطح زندگی ایرانیان بوده است. از مهم‌ترین استراتژی‌های این مجموعه، استفاده از فناوری‌های بین‌المللی به همراه تحقیق و بررسی عمیق در مورد سبک زندگی خانواده‌های ایرانی است. این برند توانسته با ترکیب تکنولوژی‌های روز دنیا و درک نیازهای جامعه، محصولاتی را به بازار عرضه کند که به طور کامل با نیازهای مصرف‌کنندگان ایرانی هماهنگ است.

 

 

source

توسط namov.ir