شاید اگر چند سال پیش بود، تصور این‌که یک برند چینی بتواند تامین‌کننده نمایشگر گوشی‌های پرچمدار باشد دور از انتظار بود. با این حال برندهای پرتعداد چینی سعی می‌کنند برای کاهش هزینه‌ها به برندهای هموطن خود تکیه کنند. یکی از این برندها OnePlus است که با BOE همکاری نزدیکی دارد. به تازگی مشخصات نمایشگر وان پلاس ۱۳ منتشر شده که این پنل هم ساخت BOE خواهد بود.

نمایشگر وان پلاس ۱۳

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته هم که مشخصات نمایشگر OnePlus 12 لو رفت، شاهد همکاری با برند BOE بودیم. گویا امسال نیز همین روال ادامه خواهد داشت.

گوشی OnePlus 13 بر اساس انتظار ما یک دستگاه پرچمدار پریمیوم خواهد بود. به همین دلیل صفحه نمایش آن باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد. امروز جزئیات جدیدی در مورد این پنل نمایشگر از چین گزارش شده است.

نمایشگر وان پلاس ۱۳ از پنل BOE X2 استفاده خواهد کرد. این پنل وضوح “2K” و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد داشت و از نوع LTPO است. این گوشی همچنین حسگر اثر انگشت اولتراسونیک را در صفحه نمایش خود ادغام خواهد کرد که منجر به باز کردن سریعتر و دقیق‌تر قفل می شود.

وان پلاس ۱۳

وان پلاس ۱۳

این صفحه نمایش از هر طرف به مقدار کمی خمیده خواهد بود. این جدیدترین ترند در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی است. علاوه بر این، منبع این گزارش می‌گوید که باید منتظر سطح روشنایی بسیار بیشتر در مقایسه با OnePlus 12 و محافظت بسیار بهتر از چشم باشیم.

گوشی پرچمدار OnePlus 13 از تراشه Snapdragon 8 Gen 4 کوالکام قدرت خواهد گرفت. این تراشه باید اوایل آبان‌ماه رونمایی شود و پس از آن گوشی پرچمدار وان پلاس از راه می‌رسد.

وان پلاس ۱۳ از شارژ بی‌سیم مغناطیسی ۵۰ واتی برای شارژ باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خود پشتیبانی می کند. توان شارژ سیمی ۱۰۰ وات خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوشی پرچمدار با پنل BOE می‌تواند برای شما جذاب باشد؟

source

توسط namov.ir