خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها: حدود ۲ هفته پیش و در یک اقدام غیر منتظره حمید معتصمی از فرمانداری دهگلان کناره‌گیری و مستقیم راهی وزارت کشور شد.

پس از کناره‌گیری فرماندار از سمت خود حدس و گمان‌ها انتصاب سریع سرپرست و یا فرماندار دهگلان توسط تیم مدیریتی استانداری دولت چهاردهم بود.

در این میان جلسه خداحافظی فرماندار تمام نشده بود گزینه‌های متعدد در میان مردم شایعه شدند.

انتظار مردم منطقه انتصاب به موقع فرماندار بود که متأسفانه پس از ۲ هفته این مهم محقق نشده است.

شنیده‌ها از نبود سرپرست در فرمانداری هم حکایت دارد چون در مراسم خداحافظی حکمی با عنوان سرپرستی فرمانداری دهگلان در بین مسؤولان هم رد و بدل نشد.

نکته حائز اهمیت در شهرستان در حال حاضر نبود فرماندار و چرخاندن شهر قریب به یک سال توسط سرپرست شهرداری است، دو قطب مهم در اداره شهر و شهرستان.

این مهم می‌طلبد مسؤولان استانی این مطالبه به حق مردم را مد نظر قرار داده و بزودی برای آن تدبیر کنند.

آنچه این روزها در بین مردم کوچه و بازار دهن به دهن شایعه می‌شود این است که این شهرستان آنگونه که لازم است برای مسؤولان استانی مهم نیست، مصداق آنها برای این حرف‌ها هم عدم تصمیم گیری در خصوص مدیریت شهر است.

دهگلان شهرستان بدون فرماندار/استاندار کردستان رسیدگی کند

نبود فرماندار باعث کند شدن فعالیت‌های دهگلان شده است

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان عدم انتصاب به موقع فرماندار را ضربه به شهرستان عنوان کرد و در ادامه افزود: متأسفانه بیشتر از ۲ هفته است نبود فرماندار باعث کند شدن فعالیت‌های متعدد در شهرستان شده است.

امام جمعه دهگلان در ادامه خطاب به استاندار جوان کردستان خواستار رسیدگی به موضوع و انتصاب فرماندار توانا و متخصص برای شهرستان دهگلان شد.

در هر صورت امیدواریم در اسرع وقت اسمی به عنوان فرماندار مطرح و حکم بگیرد که هم از مدیران قوی و توانا و بومی شهرستان باشد هم کارنامه موفقی از گذشته با خود به همراه داشته باشد.

source

توسط namov.ir