تحلیل قیمت میجر: پیش بینی قیمت Major بعد از لیست شدن | 20 مهر





بازی تلگرامی Major که یک بازی جمع کردن ستاره است محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. خبرهایی درباره فهرست شدن این ارز دیجیتال در صرافی بایننس منتشر شده و این موجی از امید را در میان کاربران این بازی ایجاد کرده است اگرچه در اکانت رسمی تلگرام و ایکس این پروژه رسما چیزی اعلام نشده است.

در این مقاله قصد داریم با ارائه پیش بینی قیمت میجر جدیدترین تحلیل ها را در اختیار شما بگذاریم تا مسیر آینده میجر برایتان روشن و تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در آن آسان تر شود.

قیمت میجر

اگرچه میجر هنوز برای معامله فهرست نشده در بازار پیش عرضه قیمت میجر حدودا ۰.۰۱۵۵ دلار است.

با پایان ایجاد توکن، پیش بینی می شود قیمت عرضه اولیه ۰.۰۲۵ دلار و عرضه در گردش آن ۵ میلیارد توکن باشد. در این صورت ارزش بازار حدودا ۱۲۵ میلیون دلار خواهد بود.

با ایجاد قابلیت های جدید از جمله پذیرش در وب ۳ و پلتفرم های دیفای بر محبوبیت و کاربرد این توکن افزوده خواهد شد و بر این اساس ممکن است قیمت میجر در سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۵۰ دلار برسد.

برای سال ۲۰۲۶، محدوده قیمتی ۰.۰۷۰ تا ۰.۱۰۰ دلار و برای سال ۲۰۲۷ بازه قیمتی ۰.۱۲۰ تا ۰.۱۵۰ دلار برآورد شده است.

پیش بینی میهن سیگنال نشان می دهد در سال ۲۰۲۸، قیمت Major از ۰.۲ دلار عبور کرده و به حداکثر ۰.۲۵ دلار می رسد. با ادامه روند صعودی، حداکثر قیمت در سال ۲۰۲۹، محدوده ۰.۳۵ دلار خواهد بود و در سال ۲۰۳۰ قیمت تا حداکثر ۰.۶ دلار رشد خواهد داشت.

برای ارائه تحلیل های دقیق تر باید کمی منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از این ایردراپ مشخص شود زیرا به دلیل نبود داده های تاریخی و مشخص نبودن میزان عرضه توکن نمی توان پیش بینی دقیقی درباره آینده کرد. با انتشار اطلاعات جدید، این تحلیل به روز رسانی خواهد شد.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت میجر: پیش بینی قیمت Major بعد از لیست شدن | ۲۰ مهر» با ما درمیان بگذارید.






source

توسط namov.ir