فوتون تونلند G7

۱۴۰۳-۰۷-۱۹ زمان مطالعه: 3 دقیقه 3

به گزارش خبرنگار مجله ماشین، شرکت ایران خودرو دیزل، با هدف افزایش رقابت‌پذیری در بازار پیکاپ‌ها، نسخه جدید پیکاپ فوتون تونلند G7 دیزلی اتومات خود را در نمایشگاه تبریز ۱۴۰۳ معرفی کرده است. این پیکاپ دیزلی اتوماتیک، با امکانات و ویژگی‌های جدید، به نظر می‌رسد که بتواند توجه مشتریان را به خود جلب کند.

مشخصات فنی فوتون تونلند G7 دیزلی اتومات

از نظر فنی، فوتون تونلند G7 دیزلی اتومات مجهز به موتور ۲ لیتری توربودیزل Aucan با کد D01 است. این موتور قوی قادر به تولید ۱۶۳ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌باشد. این توان به وسیله یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود که عملکردی نرم و قدرتمند را در شرایط مختلف جاده‌ای فراهم می‌کند.

بررسی فوتون تونلند G7 دیزلی اتومات: پیکاپ جدید
فوتون تونلند G7

امکانات فوتون تونلند G7 دیزلی اتومات

یکی از ویژگی‌های کلیدی این پیکاپ، نصب سانروف در نسخه دیزلی است که آن را به یک گزینه منحصر به فرد در بازار تبدیل کرده است. علاوه بر این، پیکاپ فوتون G7 از امکانات رفاهی متعددی نیز بهره‌مند است که می‌توان به تهویه اتوماتیک، شش ایربگ، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه‌های تاشو برقی و سنسور دنده عقب اشاره کرد.

تجهیزات دیگر شامل نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی، سنسور نور و باران، و سیستم تنظیم حالت انتقال قدرت (AUTO-2H-4H-4L) نیز به این خودرو اضافه شده‌اند که علاوه بر راحتی، ایمنی را نیز برای رانندگان به ارمغان می‌آورد. همچنین، وجود حالت‌های رانندگی اسپرت، عادی و اکونومی به راننده این امکان را می‌دهد که متناسب با نیازهای خود، تجربه رانندگی متفاوتی را تجربه کند.

​با معرفی این نسخه از پیکاپ فوتون G7، ایران خودرو دیزل یک رقیب جدی برای پیکاپ T9 از شرکت کرمان موتور ارائه کرده و به نظر می‌رسد که این محصول جدید بتواند در بازار پیکاپ‌های دیزلی اتوماتیک، به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

فوتون تونلند G7
فوتون تونلند G7

جدول مشخصات فوتون تونلند G7 دیزلی اتومات

مشخصه جزئیات
کشور سازنده چین
حجم موتور ۲۰۰۲ سی‌سی (توربوشارژ)
قدرت موتور ۲۳۸ اسب بخار
گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر
تعداد سیلندر ۴
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک
ابعاد (طول×عرض×ارتفاع) ۵۳۴۰ × ۱۹۴۰ × ۱۸۷۰ میلی‌متر

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟