به‌تازگی یک ویدیو جعبه‌گشایی مک بوک پرو 14 اینچی معرفی‌نشده با تراشه M4 توسط کانال روسی Wylsacom در یوتیوب آپلود شده است که چهار ارتقای عمده این لپ‌تاپ که گفته می‌شود تا اواخر ماه جاری میلادی به‌‌صورت رسمی معرفی می‌شوند را نشان می‌دهد.

ویدیو جعبه‌گشایی مک بوک پرو M4

ممکن است این همان جعبه مک بوک پرو که در عکس‌هایی که توسط افشاگر ShrimpApplePro در اواخر ماه گذشته به‌اشتراک گذاشته شده بود، باشد؛ چراکه وی ادعا می‌کرد که مک بوک پرو آینده اپل ظاهراً در یک گروه خصوصی در فیس‌بوک فروخته می‌شود.

ویدیو جعبه‌گشایی مک بوک پرو M4

ویدیو جعبه‌گشایی مک بوک پرو M4

ویدیو جعبه‌گشایی چهار ارتقای احتمالی را برای مک بوک پرو 14 اینچی مدل پایه نشان می‌دهد که شامل موارد زیر است:

 تراشه 25 درصد سریع‌تر M4: مک بوک پرو 14 اینچی دارای تراشه M4 با 10 هسته CPU است، درحالی‌که مدل فعلی دارای تراشه M3 با 8 هسته CPU می‌باشد. نتایج بنچمارک Geekbench 6 که توسط این کانال یوتیوب به‌اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که تراشه M4 تا 25 درصد سریع‌تر از تراشه M3 خواهد بود. اپل پیش از این تراشه M4 را در آیپد پرو جدید معرفی کرده بود.

16 گیگابایت رم در حالت پایه: پیش از این شایعه شده بود که سرانجام مک‌های اپل در نسخه پایه خود به 16 گیگابایت رم مجهز می‌شوند و اکنون تصویری از جعبه این دستگاه نشان می‌دهد که مک بوک پرو 14 اینچی آینده دارای 16 گیگابایت رم است.

سه پورت Thunderbolt 4: جعبه این دستگاه همچنین نشان می‌دهد که مک بوک پرو 14 اینچی پایه دارای سه پورت Thunderbolt 4 خواهد بود که نسبت‌به دو پورت Thunderbolt 3 در مدل فعلی بیشتر است.

 رنگ Space Black: درنهایت، Space Black به یک گزینه رنگی برای مک بوک پرو آینده تبدیل می‌شود، درحالی‌که این رنگ درحال‌حاضر منحصر به مدل‌هایی است که با تراشه M3 Pro یا M3 Max پیکربندی شده‌اند.

مارک گورمن از بلومبرگ امروز پیش‌بینی کرد که اپل اولین مک‌های مجهز به تراشه‌های M4 را در اواخر اکتبر معرفی خواهد کرد و حداقل برخی از آن‌ها را در روز جمعه، 1 نوامبر، عرضه می‌کند.

نظر شما درباره مک بوک پرو 14 اینچی با تراشه M4 چیست؟

source

توسط namov.ir