مدیر محصول سری فایند اوپو، Zhou Yibao، به‌تازگی تصویری از پنل جلویی گوشی پرچمدار Find X8 Pro را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی چهار لبه خمیده آن را نشان می‌دهد. در این تصویر همچنین گوشی آینده برای ارتباط ماهواره‌ای در صحرای Gobi آزمایش می‌شود، محیطی چالش‌برانگیز که در آن توانایی ایجاد ارتباط کاملاً ضروری است.

طراحی اوپو Find X8 Pro

Zhou Yibao تأیید کرد که Find X8 Pro در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد: یک مدل که از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و دیگری که فاقد این قابلیت است. برخلاف سال گذشته، نسخه ارتباطات ماهواره‌ای درکنار نسخه استاندارد عرضه خواهد شد.

اوپو مدت‌هاست که شریک استراتژیک Xuanzang Road Gobi Challenge بوده و پشتیبانی تصویربرداری حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. امسال، این همکاری به آزمایش ویژگی‌های ارتباط ماهواره‌ای Find X8 Pro نیز گسترش یافته است. ژو تحت تأثیر کیفیت تماس ماهواره‌ای قرار گرفته و این تجربه را «عالی» توصیف می‌کند که یک ویژگی مهم برای ماجراجویان و کاوشگران فضای باز است.

طراحی اوپو Find X8 Pro

طراحی اوپو Find X8 Pro

برای اولین بار، طراحی جلوی OPPO Find X8 Pro فاش شده است. برخلاف مدل استاندارد با نمایشگر کاملاً تخت، نسخه پرو دارای یک صفحه‌نمایش micro-curved با یک دوربین سوراخ نمایشگر مرکزی است که قابلتی مشابه جزیره پویا اپل را اجرا می‌کند. این گوشی در هنگام عرضه با فناوری ارتباطی ماهواره‌ای در دسترس خواهد بود و نیازی به انتظار کاربران برای مدل رده‌بالاتر Ultra نیست.

درحالی‌که قابلیت‌های تصویربرداری مدل جدید پرو با نسخه قبلی اولترا قابل مقایسه است، منابع مختلف اشاره کرده‌اند که عملکرد باتری به‌طور قابل‌توجهی بهبود یافته است. بااین‌حال، برخی از ویژگی‌ها و موارد استفاده شدید ممکن است زمینه را برای برجسته شدن مدل آتی Ultra فراهم کند.

نظر شما درباره طراحی Find X8 Pro چیست؟

source

توسط namov.ir