به‌دنبال یک کمپین تبلیغاتی طولانی، برند Lava Mobiles امروز گوشی هوشمند Agni 3 خود را در هند با چندین ویژگی قابل‌توجه معرفی کرد. جذابیت اصلی این دستگاه در در پنل پشتی آن است؛ البته نه دوربین‌ها بلکه یک نمایشگر ثانویه 1.74 اینچی AMOLED که شباهت زیادی به Xiaomi Mi 11 Ultra دارد.

گوشی Lava Agni 3

نمایشگر پشتی این گوشی اهداف متعددی از نمایش اعلان‌ها و امکان مدیریت تماس‌های دریافتی تا کنترل دوربین برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را انجام می‌دهد. شما همچنین می‌توانید پخش رسانه را کنترل کنید و از چندین برنامه شخص اول مانند آب‌وهوا و تایمر نیز استفاده کنید.

گوشی Lava Agni 3

گوشی Lava Agni 3

در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.55 ​​اینچی سونی و OIS وجود دارد. یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز ترکیب دوربین این گوشی را تکمیل می‌کند.

Agni 3 یک صفحه‌نمایش 6.78 اینچی منحنی AMOLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌کند. حداکثر روشنایی این پنل نمایشگر 1200 نیت است و از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد که در داخل یک سوراخ نمایشگر تکی قرار گرفته است. Agni 3 همچنین دارای بلندگوهای استریوی Dolby Atmos Dual نیز می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه، Action Key قابل تنظیم آن است که عملکرد تکی، دو ضربه و فشار طولانی را ارائه می‌دهد. این کلید همچنین می‌تواند به‌عنوان یک دکمه فیزیکی شاتر دوربین برای ثبت عکس یا به‌عنوان یک سوئیچ سریع بین پروفایل‌های صدا نیز عمل کند. کاربران همچنین می‌توانند از Action Key برای اجرای سریع هر برنامه‌ای استفاده کنند.

Agni 3 به چیپست مدیاتک Dimensity 7300X و رم 8 گیگابایتی با فضای ذخیره‌سازی 128/256 گیگابایتی به‌صورت استاندارد مجهز شده است. این گوشی اندروید 14 را اجرا می‌کند و لاوا متعهد شده است 3 آپدیت اصلی اندروید و 4 سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را ارائه کند. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 66 واتی تأمین می‌شود.

گوشی Lava Agni 3

گوشی Lava Agni 3

Lava Agni 3 در رنگ‌های Pristine Glass و Heather Glass عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه 8/128 گیگابایتی این گوشی از 20999 INR (250 دلار) شروع می‌شود درحالی‌که نسخه 8/256 گیگابایتی، 24999 INR (300 دلار) قیمت دارد. این دستگاه درحال پیش‌سفارش از آمازون هند است و تحویل آن از 9 اکتبر آغاز می‌شود.

نظر شما درباره گوشی Lava Agni 3 چیست؟

source

توسط namov.ir