درجریان کنفرانس توسعه‌دهندگان 2024 سامسونگ، علاوه‌بر مشخص شدن زمان انتشار One UI 7، اعلام شد که نام تجاری One UI از سال آینده در تمامی محصولات فناوری این شرکت ازجمله لوازم‌خانگی گسترش خواهد یافت.

سامسونگ One UI

سامسونگ خطوط تولید متفاوتی از دستگاه‌ها دارد و نام‌گذاری نرم‌افزار آن‌ها نیز تفکیک شده است که ازنظر اکوسیستمی چندان عالی نیست، زیرا به‌طور غیرضروری باعث سردرگمی می‌شود. بااین‌حال، سامسونگ اکنون با اعلام این‌که تجربه نرم‌افزاری برای تمامی محصولات مختلف خود تحت نام تجاری One UI در سال آینده یکپارچه خواهد شد، درحال جبران این مورد است.

پوسته سفارشی این شرکت برای اندروید طی سال‌ها تغییرات زیادی در نام خود داشته، اما سامسونگ از سال 2018 از عنوان One UI استفاده کرده است. درحال‌حاضر این نام تنها برای رابط کاربری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت استفاده می‌شود و سایر دستگاه‌های دیگر مانند لوازم‌خانگی و تلویزیون، نام‌های متفاوتی برای نرم‌افزار خود دارند.

سامسونگ One UI

سامسونگ One UI

سامسونگ در SDC 2024 تأیید کرده است که از سال 2025، تجربه نرم‌افزاری تمامی محصولات اصلی خود، ازجمله گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و لوازم‌خانگی را در زیر چتر OneUI یکپارچه خواهد کرد. این مورد تضمین می‌کند که محصولات سامسونگ یک تجربه محصول منسجم را ارائه دهند. سامسونگ همچنین تعهد خود را برای ارائه ارتقاء سیستم‌عامل تا هفت سال برای گوشی‌های هوشمند تکرار کرده است.

دراین‌میان، هوش مصنوعی نیز در تمام کارهایی که سامسونگ درحال‌حاضر انجام می‌دهد، به‌چشم می‌خورد. برای این منظور، این شرکت عزم خود را برای ایجاد «هوش مصنوعی یکپارچه» تکرار کرده است و اطمینان حاصل می‌کند که این فناوری جدید برای متحول کردن تجربیات کاربران، رسیدگی به چالش‌های اجتماعی و ایجاد جهانی بهتر برای نسل‌های آینده استفاده می‌شود.

نظر شما درباره استفاده از عنوان One UI در نرم‌افزار تمامی محصولات غول فناوری کره‌ای چیست؟

source

توسط namov.ir