اطلاعات منتشر شده درباره سری هواوی میت ۷۰ نشان می‌دهند که این سری ممکن است از سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری برخوردار باشد. این سنسور احتمالاً برای مدل های استاندارد و پرو در نظر گرفته خواهد شد و هواوی ممکن است تصمیم متفاوتی برای مدل های گران‌قیمت‌‌تر بگیرد.

مدل های پرو و استاندارد سری میت ۷۰ هواوی احتمالاً به سنسور اثرانگشت موجود بر روی فریم کناری مجهز می‌شوند

افشاگر اطلاعات به نام FixedFocus، ادعا می‌کند که مدل های استاندارد و پرو سری هواوی میت ۷۰ از سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور بهره‌مند خواهند بود. برخلاف سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش میت ۶۰ پرو، این شرکت ممکن است برای میت ۷۰ پرو به سراغ سنسور اثرانگشت تعبیه شده بر روی فریم کناری برود. کاربران میت ۶۰ پرو که هم‌اکنون به سنسور اثرانگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش عادت کرده‌اند و قصد دارند تلفن هوشمند خود را ارتقاء دهند، باید به این سنسور جدید عادت کنند.

پست FixedFocus

هواوی Ascend Mate 7، اولین گوشی هوشمند این شرکت با سنسور اثرانگشت (در قاب پشتی) بود. هواوی با معرفی میت ۲۰ پرو که به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده بود، این روند را تغییر داد. از آن زمان، گوشی های سری Mate از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اپتیکال (نوری) برخوردارند. با وجود آنکه تمامی اعضای سری میت ۶۰ که در سال گذشته معرفی شدند، دارای سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش بودند، اما به‌نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد این روند را با سری پرچمدار بعدی خود تغییر دهد.

همان‌طور که اشاره شد، ممکن است این غول فناوری چینی برای مدل های پرو و استاندارد سری Mate 70 به سراغ سنسور اثرانگشت بر روی فریم کناری برود. اما انتظار می‌رود که مدل های Pro+ و RS Ultimate Design به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز شوند.

البته ممکن است که هواوی میت ۷۰ پرو پلاس و نسخه RS Ultimate Design به فناوری جدیدی مجهز شوند. گزارش های اولیه حاکی از آن است که هواوی احتمالاً برای این دو مدل رده بالا سری Mate 70 به سراغ سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه نمایش خواهد رفت. البته این فناوری هنوز در حال توسعه است و شاید برای اولین بار در سری Mate 80 به‌کار گرفته شود.

هواوی در این مورد هنوز هیچ اطلاعاتی را به‌اشتراک نگذاشته و شایعات فعلی را تایید نکرده است. اما این شرکت همواره تغییرات جدیدی را در دستگاه های خود اعمال می‌کند. باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این مورد باشیم. انتظار می‌رود که سری هواوی میت ۷۰ در اواخر ماه اکتبر یا نوامبر (اوایل آبان تا اوایل آذر) معرفی شود.

تغییرات طراحی هواوی میت ۷۰ فاش شد: جزیره دوربین بیضوی شکل

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده هواوی چیست؟

source

توسط namov.ir