پیام تبریک کمیته‌های مقاومت فلسطین به ایران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و تجاوزات رژیم صهیونیستی در لبنان و نوار غزه را تبریک می‌گوییم. حملات مبارک ارتش ایران و آشفتگی و وحشتی که رژیم اشغالگر دچار آن شد و ترسی که به جان شهرک‌نشینان و رهبرانشان نشست، ضعف بزرگ و شکنندگی نظام صهیونیستی را نشان می‌دهد.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه این کمیته‌ها آمده است: با حملات کوبنده ایران که به قلب اراضی اشغالی اصابت کرد، به جای تصویری که بنیامین نتانیاهو جنایتکار به دنبال دستیابی به آن است، تصویر ذلت در چهره صهیونیست‌ها نقش بست.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: حمله موشکی ایران بخشی از قصاص عادلانه‌ای است که باید از جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها در دولت جنایتکار آمریکا گرفته شود. این حمله نشان می‌دهد محور مقاومت حاضر و استوار است و برای گرفتن انتقام خون رهبران شهید خود و غیرنظامیان بی‌دفاع وارد مرحله جدیدی شده است.

در این بیانیه تأکید شده است: پاسخ ایران نشان می‌دهد در مرحله جدید رویارویی دست برتر از آن مقاومت است و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تأثیری در روحیه مقاومت و محور آن نگذاشته است بلکه بر عزم، قدرت، صلابت، اراده و آمادگی آن افزوده است.

جنبش فتح انتفاضه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ ایران نقطه عطف تاریخی در روند نزاع با دشمن صهیونیستی است. این پاسخ طبیعی به جنایت‌های دشمن صهیونیستی از جمله ترور شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله و تمام رهبران شهید است.

در این بیانیه آمده است: پاسخ ایران واکنش به جنگ نسل‌کشی است که رژیم اشغالگر علیه ملت ما در غزه به راه انداخته است. همچنین این حمله پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان در لبنان و سوریه است و بر وحدت جبهه‌های محور مقاومت تأکید دارد. ما به ملت فلسطین این پاسخ قوی و مبارک را تبریک می‌گوییم و از سید علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ملت این کشور که مسئله فلسطین را مسئله اصلی خود قرار داده است، قدردانی می‌کنیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان، با چندین موشک قلب اراضی اشغالی را هدف گرفته است.

ستادکل نیروهای مسلح ایران پس از عملیات وعده صادق ۲ در بیانیه‌ای هشدار داد، چنانچه رژیم متجاوز صهیونیستی اقدام به پاسخ متقابل کند، باید منتظر ویرانی زیرساخت‌های خود به صورت گسترده و فراگیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد.

source

توسط namov.ir