پدیده برزیلی در رادار آرسنال و رئال

تب خرید پدیده‌های نوجوان در چند فصل گذشته بین غول‌های فوتبال باشگاهی اروپا بالا گرفته است و در ادامه همین روند، حالا آرسنال و رئال مادرید به دنبال جذب مدافع ۱۸ ساله پالمیراس برزیل هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویتور ریس، مدافع این فصل پالمیراس در هفته‌های گذشته نظر برخی باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده بود و در این بین رئال و آرسنال بیشتر از بقیه برای جذب او علاقه نشان دادند و وارد مذاکره با مدیر برنامه‌های این پدیده برزیلی شده‌اند.

پالمیراس بند فسخ ۱۰۰ میلیون یورویی را در قرارداد این مدافع گنجانده است، با این حال آنها هنوز قیمت درخواستی را برای این بازیکن ۱۸ ساله تعیین نکرده‌اند و شاید در صورت جدی‌تر شدن ماجرای انتقال او، مدیران پالمیراس راضی به فروش ریس با مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو هم بشوند.

این مدافع به تازگی قراردادش را با باشگاه برزیلی تمدید کرد و تا تابستان سال ۲۰۲۸ با پالمیراس قرارداد دارد. پالمیراس قصد دارد حداقل تا پایان جام جهانی باشگاه‌ها در تابستان سال آینده، این مدافع میانی را در تیم خود حفظ کند و پس از آن به پیشنهاد‌های رسیده برای خرید او بپردازد.. به غیر از آرسنال و رئال، دیگر غول‌های اروپایی مانند چلسی، لیورپول و بارسلونا نیز به جذب این مدافع علاقمند هستند و همین موضوع می‌تواند در تابستان آینده رقابت جالبی را برای خرید او شکل دهد.

source

توسط namov.ir