تقریبا یک سال پیش بود که با هم در ترنجی خواندیم اپل در حال توسعه HomePod مجهز به نمایشگر است. آنطور که پیداست، این شرکت تمرکز ویژه‌ای روی این محصول خانه هوشمند دارد. در گزارش جدیدی پیرامون آن، می‌شنویم که اپل HomePod با نمایشگر را مجهز به هوش مصنوعی Apple Intelligence خواهد کرد.

اپل HomePod با نمایشگر

در خبرنامه این هفته Power On، مارک گورمن از بلومبرگ جزئیات جدیدی را در مورد محصولات آتی خانه هوشمند اپل تشریح کرد. ما ۲ نسخه از هوم پاد با نمایشگر را دریافت خواهیم کرد که یکی از آنها به زودی و در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ما یک محصول میان‌رده با اسم رمز J490 و یک دستگاه پیشرفته‌تر با بازوی رباتیک و یک نمایشگر بزرگتر با اسم رمز J595) خواهیم داشت.

قرار است هر دو دستگاه از هوش مصنوعی Apple Intelligence پشتیبانی کنند و همچنین سیستم عامل جدیدی را با نام homeOS اجرا می کنند.

اپل هوم پاد (HomePod)

اپل هوم پاد (HomePod)

با این حال، سیستم عامل جدید ممکن است فقط یک برندسازی جدید باشد، زیرا گورمن گزارش می دهد که tvOS مبنای سیستم عامل homeOS خواهد بود و او در نهایت انتظار دارد این دو پلتفرم با هم ترکیب شوند.

محصول اقتصادی‌تر که در اینجا عنوان شده، داده جدیدی نیست. پیش‌تر شنیده بودیم که تراشه A18 برای اجرای ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence، صفحه نمایش مربعی شکل، دوربین برای FaceTime و همچنین تشخیص حرکات مختلف دست را ارائه می‌کند.

در مورد هوم پاد با بازوی رباتیک، گورمن انتظار دارد که قیمت آن بیش از 1000 دلار باشد. هر دوی این محصولات به اپل کمک می کنند تا Apple Intelligence به خانه شما بیاورد.

در حال حاضر، هیچ یک از مجموعه محصولات خانه هوشمند فعلی اپل (از جمله هوم پاد 299 دلاری) از چنین مواردی پشتیبانی نمی‌کنند. گورمن می‌گوید که گروه مهندسی سخت افزار محصولات خانه هوشمند اپل در حال همکاری نزدیک با تیم هوش مصنوعی است تا خروجی مناسب و معناداری ارائه کند.

این گزارش همچنین می‌گوید مدل ارزان‌تر می‌تواند برنامه هایی مانند تقویم، یادداشت و خانه را اجرا کند. این محصول دارای رابط کاربری بهینه شده برای کنترل برنامه‌های خانه و دیدن سریع اطلاعات است.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید چنین محصولی برای خانه خود هستید؟

source

توسط namov.ir