به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه عصر شنبه در جشنواره زندگی با آیه‌ها که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ترویج زندگی قرآنی در جامعه از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است و به منظور تحقق این مهم «طرح زندگی با آیه‌ها» به اجرا درآمد.

وی خاطر نشان کرد: این طرح قرآنی مورد استقبال مردم قرآن دوست استان کردستان قرار گرفت و مشارکت مردم در اجرای این طرح به ۲۰۰ هزار نفر رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج تصریح کرد: در آزمون پایانی این طرح میز چهار هزار نفر شرکت کردند و موفق به دریافت گواهی پایان دوره شدند.

حجت‌الاسلام محمدخواه یادآور شد: مشارکت مردم در طرح زندگی با آیه‌ها بیانگر رغبت مردم برای شرکت در برنامه‌های قرآنی و معنوی است و باید از این فرصت استفاده ببریم و زمینه تقویت چنین برنامه‌هایی را در سطح استان فراهم کنیم.

وی اذعان کرد: بهترین مسیر برای شناخت معنا و مفهوم زندگی توجه و تعمیق در آیات قرآن کریم است و تمام مسلمانان باید به این کتاب الهی توجه کنند.

‌رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اذعان کرد: تجلی آیه‌های قرآنی در اخلاق، گفتار، رفتار و افکار انسان‌ها به زندگی معنا و مفهوم می‌بخشد.

source

توسط namov.ir