هادی حق‌بین با بیان اینکه محوطه زیر برخی پل‌ها به نقطه بی‌دفاع تبدیل شده بود، گفت: با تکمیل و بهره‌برداری طرح‌هایی همچون زیرگذر شرق به شرق شهید همدانی موسوم به پل R۱۱ که تجهیزات آن سرقت شده بود، تردد را برقرار کرده و سرقت در این پروژه عملاً حذف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گزارشی در مورد سرقت تجهیزات پل‌ها نداریم، یادآور شد: ۶۷ پل مطابق برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران، برای مقاوم‌سازی شناسایی شده است؛ البته ۶۶ مورد بود که یک مورد اخیراً اضافه شده است.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تأکید کرد: ۱۴ پل سواره‌رو در دوره ششم مقاوم‌سازی شده و ۲۲ مورد هم در گذشته بهسازی شده بود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر پنج پل در حال مقاوم‌سازی است و مابقی نیز در مرحله مطالعات هستند،گفت: پلی که قابلیت تردد نداشته باشد، نداریم اما در مجموع برخی پل‌ها باید بهسازی لرزه‌ای شوند.

حق‌بین گفت: برخی پل‌ها همچون پل بعثت توجیهی برای بهسازی لرزه‌ای ندارد و باید جایگزین شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.

[کل: ۰ میانگین: ۰]

لینک کوتاه : https://eghtesadafarin.com/?p=476932

source

توسط namov.ir