شیرآلات ساختمانی
شیرهای بدون لمس پنج ویژگی مورد نیاز آشپزخانه برای چهار سال است!
Moen مصرف کنندگان بیشتر از همه در آشپزخانه خود چه می خواهند؟ یک گروه تحقیقاتی صنعتی به طور مرتب از آنها برای پاسخ به این سوال نظرسنجی می کند. بر اساس آخرین نظرسنجی موسسه تحقیقاتی هوش آشپزی و آشپزخانه، 10 ویژگی برتر طراحی شامل ویژگی های متعددی برای افزایش سلامتی است.
RICKI گزارش می‌دهد که انباری توالتی اولین انتخاب از 995 پاسخ‌دهنده بود و از سال 2018 تا کنون در بین پنج ویژگی مورد تقاضا قرار گرفته است. قطعاً ذخیره‌سازی انباری از زمان شیوع بیماری همه‌گیر و عرضه مرتبط برای بسیاری از مصرف‌کنندگان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. مسائل زنجیره ای باعث ایجاد چالش های کمبود، میل به آشپزی و پخت بیشتر در خانه و تمایل به خرید عمده برای کاهش سفر به فروشگاه شد.
فیلتر داخلی آب این ویژگی در رتبه سوم لیست قرار گرفت و همچنین در چهار سال گذشته در پنج رتبه برتر قرار داشته است. این احتمال وجود دارد که بحران آلودگی سرب در فلینت، میشیگان و مسائل مشابه در سراسر کشور به تقاضا برای این قابلیت کمک کرده باشد. آنچه مصرف کنندگان باید بدانند این است که همه فیلترها شبیه هم نیستند. برخی سرب را حذف نمی کنند، یا این کار را انجام می دهند، اما نه آنطور که انتظار داشتند. (Consumer Reports چندین پیشنهاد برای اطمینان از دریافت بهترین نتیجه دارد.)
شیرآلات بدون لمس این ویژگی که از سال 2018 به بعد جزو پنج مورد برتر است، در دو سال گذشته پیشرفت‌های عملکردی جدیدی به دست آورده است. اکنون مدل‌هایی با کنترل صوتی موجود است که به کاربر اجازه می‌دهد دما و میزان صدا را انتخاب کند و همچنین شیر آب را روشن و خاموش کند. معرفی‌های قبلی فقط عملکرد روشن و خاموش را تسهیل می‌کرد و دلیل وجودی آن‌ها را کاهش می‌داد! توانایی کار کردن با این شیرهای بدون لمس کاملاً بدون هندز به معنای کاهش واقعی شیوع میکروب بین اعضای خانواده، و تماس بین دست‌ها، عفونت‌های ناشی از غذا و سطح شیر است.
ذخیره سازی سفارشی این آخرین ویژگی از پنج ویژگی برتر چند ساله چهار ساله است. فضای ذخیره سازی سفارشی دسترسی را برای کاربران با چالش های انعطاف پذیر یا تحرک بهبود می بخشد. رول کردن کابینت پایه، لوازم جانبی سوزان تنبل و چرخاندن به این معنی است که مجبور نیستید با زانوبند و چراغ قوه روی زمین قرار بگیرید تا به وسایل پشتی برسید. همچنین ظرفیت و عملکرد آشپزخانه فرد را افزایش می دهد. می‌توانید با ریل و قلاب، فضای ذخیره‌سازی را روی پشت‌پاش‌ها یا سقف‌ها اضافه کنید. می‌توانید اقلام را از قفسه‌های بالای کابینت دیواری به سطح قابل‌دسترسی برای شخصی که روی ویلچر نشسته است بیاورید. و می توانید مناطق تخصصی برای پخت، اسموتی، قهوه و غیره را با درج های تخصصی ایجاد کنید. (نورپردازی کابینت داخلی، شماره نه در فهرست پرتقاضاها، می تواند دید فضای ذخیره سازی سفارشی شده را حتی بیشتر افزایش دهد.)
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط مشاور DaniseEditorByAmy DaniseBest برنامه‌های بیمه مسافرتی Covid-19ByAmy DaniseEditor Under-Cabinet Lighting این ویژگی به عنوان ششمین ویژگی مطلوب برای آشپزخانه نشان داده می‌شود و می‌تواند به معنای تفاوت بین هویج و نوک انگشت باشد. روشنایی کار برای خرد کردن، خواندن دستور غذا، اندازه گیری پر کردن قاشق و سایر کارهایی که به دقت نیاز دارند، یک ویژگی سلامتی حیاتی است. این سه جنبه از پنج جنبه طراحی سلامتی، ایمنی، راحتی و عملکرد را افزایش می دهد.
Pet Care Area پذیرش حیوانات خانگی در طول همه‌گیری افزایش یافت و اعضای جدید خانواده به مکانی برای کاسه‌های آب و غذا و سایر لوازم خود نیاز داشتند. اگرچه بسیاری از دامپزشکان غذا دادن به گربه ها و سگ ها را در آشپزخانه توصیه نمی کنند، جایی که ممکن است محتویات سطل زباله آنها را وسوسه کند یا والدین پرمشغله آنها را زیر پا بگذارند، اما ایجاد منطقه ای برای آنها در خارج از راهروهای کاری می تواند منطقی باشد. حیوانات خانگی رفاه صاحبان خود را افزایش می دهند و فضاهای تخصصی برنامه ریزی شده ای را برای آنها ایجاد می کنند که دارای ویژگی های سلامتی برای حیوانات و انسان ها هستند.
سایر موارد مورد نیاز سایر موارد موجود در لیست پرتقاضا شامل جزیره آشپزخانه (#2)، کابینت با بسته شدن نرم (#7) و پشتی تزئینی (#8) است. می توانید برای هر سه مورد طرح سلامتی بسازید. جزایر می توانند عملکرد آشپزخانه را با قرار دادن وسایل مورد استفاده، ذخیره سازی سفارشی و ایجاد زمینه ای برای مناطق آماده سازی غذای سالم افزایش دهند. کشوهای با بسته شدن نرم می‌توانند خطر گرفتار شدن انگشت کودک را کاهش دهند، ایمنی را افزایش داده و صداهای کوبیدن در فضا را کاهش داده و به راحتی می‌افزایند. یک بک اسپلش تزئینی می تواند به لذت صاحب خانه کمک کند و به پایان لذت بخش راحتی و شادی کمک کند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط namov