شیر ظرفشویی
معاون فناوری اطلاعات در گروه فناوری های نهایی. شوهر، پدر، توانمند بخش IT، و دردسرساز حرفه ای در حال ظهور.

getty این در مورد اتصالات است. همیشه در مورد ارتباطات بوده است.
فناوری، تولیدکنندگان، شرکت‌های نرم‌افزاری، ارائه‌دهندگان شبکه از زمان شروع همه‌گیری بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما همیشه در مورد اتصالات بوده است.
نحوه اتصالات به شکل همه گیر من به یاد دارم که در دهه های 2000 و 2010 به تجهیزات و سیستم های ویدئو کنفرانس نگاه کردم و مانند بسیاری از آنها، آن را به عنوان یک نوآوری بسیار گران قیمت دیدم. ممکن است بسته به سازمان و الزامات سفر مقداری پول پس انداز کرده باشد، اما – با مشکلات و مسائل پشتیبانی – ناکارآمدی این راه حل ها ما را به هم متصل نکرد.
سیستم های کنفرانس مبتنی بر نرم افزار بهتر بودند و همه ما به استفاده از WebEx (بعضی از ما قبل از خرید سیسکو آنها را) و چندین سیستم نرم افزاری نوظهور دیگر عادت کردیم. کمی بعد از شروع به کار، فاکتور خنک خود را از دست داد و دوربین خاموش شد. اتصال بهتر بود، راحتی شگفت انگیز بود، اما فقط یک ابزار نرم افزاری بود. بار دیگر، ارزش صرفه جویی در زمان و هزینه در سفر بود، نه در مورد اتصال ما.
در پاییز 2018، آگهی تبلیغاتی پورتال فیس بوک را دیدم. فکر می‌کنم با این احساس که فیس‌بوک برای فروش فن‌آوری، ریسمان‌های قلب را می‌کشد، چشم‌هایم را گرد کردم. و آنها بودند، زیرا افراد بازاریابی خوب می دانند که چگونه این کار انجام می شود.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی توسط مشاور DaniseByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor اما کمی بیش از یک سال بعد، داستان به داستان افرادی را شنیدم که قادر به دیدن خانواده نیستند. خانواده‌هایی که با نشستن در بیرون از پنجره‌ها از عزیزانشان در جوامع ارشد دیدن می‌کنند. والدینی که از هم جدا شده اند نمی توانند فرزندان خود را به راحتی یا اصلا برای مدت بسیار طولانی ببینند.
شرکت‌ها از راه دور باز می‌شدند و می‌توانستند «وظایف خود را انجام دهند»، اما آن‌چه که یک شرکت کارمند بود، به شرکت کارگران سیلد تبدیل شد. دوستان برونگرا من وقتی برای هر گونه ارتباط شخصی تلاش می کردند، افسرده شدند. از آنجایی که دپارتمان‌های فناوری اطلاعات در سرتاسر جهان دور پیروزی خود را برای انتقال همه به خانه‌هایشان در پیش گرفتند، عملیات فرهنگ و مردم در سایه قرار گرفت.
به همه شرکت‌هایی که فرصت نوآوری و ارائه قابلیت‌ها و ابزارهای غنی‌تر را دیدند، تبریک می‌گویم. من نوازندگانی را دیدم که از فناوری خاصی از WebEx برای حذف تأخیر استفاده می‌کردند تا امکان انجام تمرین‌ها فراهم شود. ما ماهیت “رایگان” Zoom و MS Teams را دیدیم که به مدارس و گروه ها اجازه می دهد فرهنگ های خود را بازسازی کنند. من نمی توانم به شما بگویم که در طول همه گیری در چند رویداد آشپزی خانگی، نوشیدنی و هنری شرکت کردم. حس متفاوتی نسبت به زمان های دیگر داشت. دوست داشتم دوربینم روشن باشد.
نحوه ایجاد ارتباطات پیشروی آنچه ما در طول همه گیری از دست دادیم ارتباطات انسانی بود. ما همیشه توانایی صحبت کردن با آبسردکن، خوردن قهوه با دوستان، جمع شدن در اطراف تخته سفید و در واقع مسائل «اتاق جنگ» را بدیهی می دانستیم.
در حالی که بسیاری از شرکت ها در تلاش برای بازگرداندن کارمندان به دفتر هستند، کارمندان برای کار از راه دور یا ترکیبی مبارزه می کنند. کلید اتصالات خواهد بود. دیگر لازم نیست از نظر فیزیکی جایی برای اتصال باشید. فناوری ها تغییر کرده اند، اما مهمتر از آن ما تغییر کرده ایم.
در جایی که شرکت‌ها تلاش می‌کنند کارمندان را به دفتر بیاورند (یا تهدید کنند)، مطمئن شوید که ارتباط انسانی راهبرد را هدایت می‌کند. این بدان معنا نیست که شما باید شیرهای آبجو را در آشپزخانه اضافه کنید، بلکه سیستم‌های ویدئویی با کارایی بالا، فضاهای جمع‌آوری، قابلیت‌های موبایل و تخته‌های سفید مجازی را باید به کار ببرید.
ما به عنوان انسان این را درک می کنیم. بسیاری از ما آن را دوست داریم و از آن قدردانی می کنیم. بنابراین، به جای میزهای بیلیارد و زمین‌های ترشی بال، شاید کارکنان را با تجهیزات صوتی و تصویری جدید تجهیز کنید، دفاتر را دوباره تنظیم کنید تا جلسات و بحث‌های مرتبط از راه دور بیشتری را تشویق کنید. سطح توانمندسازی فناوری را به یک سطح بالا ببرید. تیم‌های فناوری اطلاعات باید این را دوست داشته باشند، زیرا به چیزی نیاز دارند تا قهرمانان خود را در سال 2020 بالا ببرند.
همچنین به یاد داشته باشید که توانایی برقراری ارتباط از راه دور منجر به مشارکت گسترده کارکنان دارای معلولیت شده است. کارمندان Neurodivergent مجبور نیستند از دوشنبه تا جمعه ماسک بپوشند تا “مناسب” باشند. آنهایی که نیازهای حرکتی دارند لازم نیست نگران موانعی باشند که ما هنوز اجازه می دهیم و در امکانات خود ایجاد می کنیم. تنوع توانسته است رشد کند زیرا در حال حاضر حمل و نقل و موقعیت جغرافیایی نقشی در توانایی فردی برای کار ندارد. آنها به اینترنت معقول نیاز دارند. همه این پیشرفت‌ها در توانایی‌های شمول ما یک پیشرفت ناخواسته به دلیل همه‌گیری و نوآوری اتصال است.
چگونه با موفقیت سیستم‌های ویدیویی را بپذیریم سازمان‌ها در اجرای این سیستم‌ها در حالی که با آن مانند هر سیستم فناوری اطلاعات دیگری رفتار می‌کنند، با مشکل مواجه هستند. این می تواند منجر به کیفیت پایین در طول جلسات شود که می تواند به پذیرش آسیب برساند یا از مسیر خارج شود.
بسیاری از سازمان ها تیم های فناوری اطلاعات و امنیت خود را در بحث استراتژی دخالت نمی دهند. IT درست قبل از اجرا متوجه می شود. از آنجایی که C-suite تایید شده و در حال پذیرش است، IT چاره ای جز حذف اولویت های دیگر ندارد. سپس آنها باید این سیستم ها را در میز خدمات، مدیریت سیستم، عملیات امنیتی و مدیریت ریسک با اطلاعات محدود عملیاتی کنند. این نه تنها به فرزندخواندگی لطمه می زند، بلکه باعث نارضایتی در میان IT می شود – شخصی بار دیگر از آنها می خواهد که بدون برنامه ریزی مناسب مسئولیت را بر عهده بگیرند.
همچنین، بدون ارتباط سازمانی در مورد استراتژی، کارمندان از راه دور ممکن است تحت تأثیر نامطلوب قرار بگیرند که از «جلسات» قبل و بعد از جلسه و صحبت‌های آبسردکن حذف شوند. ممکن است کارمندان احساس کنند که کنار گذاشته شده اند و باعث از دست دادن همکاری، اعتماد و نتایج می شود.
بنابراین، این فناوری‌های جدید باید بخشی از یک استراتژی بزرگ‌تر و به خوبی اطلاع‌رسانی شده باشند. مانند بسیاری از فناوری‌ها، اگر مصرف‌کنندگان مورد نظر فناوری اهداف پشت فن‌آوری را درک نکنند، ممکن است محکوم به شکست باشد، حتی اگر فناوری به‌خوبی کار کند.
نتیجه‌گیری دنیای کار از راه دور چیزهای زیادی را برای افراد زیادی به ارمغان آورده است، اما فقط به این دلیل مؤثر بوده است که ما راه جدیدی برای اتصال انسان به انسان پیدا کرده‌ایم. در نهایت، فرهنگ و تمدن ما در مورد آن است. به جای کنار گذاشتن ایده جامعه، هنجارهای فرهنگی خود را تطبیق داده و نوآوری کردیم. زمان آن فرا رسیده است که کارفرمایان، مؤسسات آموزشی، مراقبت های بهداشتی و دولت کاملاً از این گذار استقبال کرده و آن را به پیش ببرند.
ارتباط انسانی هنوز مورد نیاز است، و ما نشان داده ایم که حتی در طول بحران جهانی، شما هنوز نمی توانید آن را جایگزین کنید.
شورای فناوری فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران ارشد فناوری، مدیران ارشد فناوری و مدیران فناوری در سطح جهانی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. مایکل لاگینز معاون فناوری اطلاعات در گروه فناوری‌های Ultimate. شوهر، پدر، توانمند بخش های IT، و مشکل ساز حرفه ای در حال ظهور.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط namov