به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر بیان کرد: در آستانه‌ی چهاردهم و پانزدهم خرداد هستیم، یکی سرآغاز انقلاب اسلامی به امامت امام راحل هستیم و ۱۴ خرداد سالروز درگذشت امام خمینی (ره).

امام جمعه خرمشهر در ادامه رحلت امام خمینی (ره) در تاریخ ایران اسلامی را یکی از رویدادهای مهم دانست و افزود: امام خمینی سرمایه‌ای بودند که و این سرمایه در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شد و انقلاب بزرگ امام مکتب امام بود.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به شروع به کار مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید به توصیه‌های دوازده‌گانه مقام معظم رهبری عمل کند.

حجت الاسلام عادل پور همچنین اشاره‌ای به شروع روند ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری داشت و تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات یک روز اما تأثیرات آن چندین سال است.

وی افزود: باید با دقت بسیار داوطلبان را رصد کنیم و فردی انقلابی در تراز و شبیه رئیس جمهور شهیدمان آیت رئیسی انتخاب کنیم.

وی عنوان کرد: همه آزادگان جهان چشم و امیدشان به مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خرمشهر، حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی در رفح را یک اقدام بسیار وحشیانه توصیف کرد و گفت: چه کسی باید پاسخگوی این جنایت‌ها باشد. امروز شعار ملت‌های آزاده و در رأس آنها ملت ایران اسلامی آنها مرگ بر اسرائیل است.

source

توسط namov.ir