سامسونگ به‌تازگی طرح اشتراکی هوش مصنوعی خود را در کره جنوبی راه‌اندازی کرده است. برخلاف روند غالب این برند، طرح اشتراکی مذکور مربوط به ویژگی‌های Galaxy AI در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی نیست و درعوض، یک برنامه برای مشتریان این شرکت است که ازطریق آن، آن‌ها می‌توانند لوازم خانگی سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی را به‌همراه خدمات تعمیر و نگهداری با هزینه ماهانه اجاره کنند.

طرح اشتراکی هوش مصنوعی سامسونگ

سامسونگ دیروز برنامه باشگاه اشتراک هوش مصنوعی را در کره جنوبی راه‌اندازی کرد. این برنامه به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه از محصولات مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ برای مدت معینی استفاده کنند. این برنامه همچنین به مشتریان بیشتری اجازه می‌دهد تا قبل از خرید آن دستگاه‌ها، لوازم پیشرفته و ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ را امتحان کنند.

از این اشتراک می‌توان برای اجاره یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی این برند استفاده کرد. براساس برخی از طرح‌ها، اگر دستگاهی با وجود کارکرد در شرایط بهینه دچار مشکل شود، به‌صورت رایگان تعمیر می‌شود. هنگامی‌که آن‌ها در این طرح مشترک شدند، یک کارت باشگاه سامسونگ اشتراک هوش مصنوعی دریافت می‌کنند.

طرح اشتراکی هوش مصنوعی سامسونگ

طرح اشتراکی هوش مصنوعی سامسونگ

طرح All-In-One به کاربران امکان ترکیب محصولات، خدمات تعمیر، مراقبت از خود و بازدید از خدمات در منزل را می‌دهد. این طرح تا 60 ماه قابل اشتراک است و در اواسط این زمان می‌توان آن را لغو کرد. به‌طورمثال، یخچال کیمچی سامسونگ که 3 میلیون وون (2176 دلار) قیمت دارد را می‌توان با اجاره ماهانه 10000 وون (7 دلار) خریداری کرد.

طرح هوشمند به کاربران امکان می‌دهد تا مشترک یک محصول و یا یک سرویس موردعلاقه خود شوند. آن‌ها می‌توانند خدمات تعمیر یا نگهداری رایگان را انتخاب کنند و از 36 ماه تا 60 ماه مشترک این سرویس شوند.

این برنامه‌های مراقبتی شامل بازرسی دقیق محصول، تعویض قطعات مصرفی و تمیز کردن بیرونی و داخلی لوازم خانگی است. سامسونگ همچنین قصد دارد باشگاه اشتراک هوش مصنوعی خود را گسترش دهد تا در آینده خدمات تشخیص و تعمیر از راه دور را نیز شامل شود.

سامسونگ با چندین برند همکاری کرده است تا خدمات آن‌ها را نیز با تخفیف ارائه دهد. این برندها عبارتند از CJ CheilJedang ،Daemyung I’m Ready Mutual Aid ،Everland ،Millie’s Library ،Shilla Duty Free ،SK Broadband ،Yellow Balloon و هفت شرکت مواد غذایی.

Yonghoon Kim، مدیرعامل Samsung Electronics در کره جنوبی، بیان می‌کند: «ما قصد داریم محصولات اشتراکی را گسترش دهیم تا مصرف‌کنندگان بیشتری بتوانند “زندگی هوش مصنوعی” را در آینده تجربه کنند. با راه‌اندازی باشگاه اشتراک هوش مصنوعی، فرمول “AI=Samsung” را تکمیل می‌کنیم و چشم‌انداز “AI برای همه” را در تمامی زمینه‌ها محقق خواهیم کرد.»

source

توسط namov.ir