هفته پیش، Redmi A4 5G به نمایش گذاشته شد و قرار بود که این تلفن هوشمند، یکی از ارزان‌ترین دستگاه های 5G در بازار هند باشد. این اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 4s نسل ۲ محسوب می‌شود. این چیپست به‌طور خاص برای دستگاه های پایین‌رده 5G تولید شده است. هم‌اکنون، شاهد افشای مشخصات کامل و قیمت ردمی A4 5G هستیم.

ردمی A4 5G با قیمت معادل ۱۰۰ دلار به دست کاربران خواهد رسید 

شش روز پیش، ردمی A4 5G به نمایش گذاشته شد. اما در طی این رونمایی نصفه و نیمه، شیائومی فراموش کرد چیزی درباره قیمت و بیشتر مشخصات این تلفن هوشمند بگوید! افشای اطلاعاتی جدید اما جاهای خالی را پر می‌کند. قیمت Redmi A4 5G زمانی که تمام پیشنهادات و تخفیف های ممکن را شامل شود، به ۸,۴۹۹ روپیه (معادل ۱۰۰ دلار) می‌رسد.

Redmi A4 5G

همان‌طور که انتظار می‌رود، این دستگاه یک تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و قیمت آن معادل حدود ۱۰۰ دلار است. مطابق با گزارش GSMArena، انتظار داریم که Redmi A4 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن HD+ باشد. این گوشی هوشمند با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید.

گفته می‌شود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی ردمی A4 5G وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. برای دوربین سلفی این گوشی نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید ردمی ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

ردمی A4 5G به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS 1.0 را اجرا می‌کند. این دستگاه دارای سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور خواهد بود. این دستگاه قرار است در نهایت، شبکه 5G را در دسترس همه قرار دهد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که چقدر می‌تواند به این وعده عمل کند.

ردمی A4 5G به‌عنوان اولین گوشی با تراشه Snapdragon 4s Gen 2 معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی 5G جدید شیائومی چیست؟

source

توسط namov.ir