بایننس و سایر پلتفرم های معروف از موفقیت بازی های تلگرامی سود می برند





ظهور بازی‌های بلاک چین در سال جاری افزایش یافته است که به دلیل محبوبیت مینی بازی‌های تلگرامی مانند نات کوین، همستر کامبت و یس کوین تقویت شده است. این بازی ها میلیون ها کاربر جدید را به وب ۳ جذب کرده اند که یادآور زمانی است که Axie Infinity رواج یافت. شرکت‌ها، از جمله بایننس، به دلیل جذب کاربر کم‌هزینه‌ای که بازی های تلگرامی ارائه می‌کند – حدود ۱ دلار برای هر کاربر در مقایسه با ۱۰ تا ۱۵ دلار در جاهای دیگر – مشتاق هستند تا وارد این فضا شوند.

نات کوین در این بخش پیشگام است و به سرعت موفقیت و میلیون ها کاربر را به دست آورده است. این بازی‌ها عمدتاً از بلاک‌چین شبکه باز (TON) استفاده می‌کنند که در کنار کیف پول کریپتو جدید تلگرام، TON Space، با نزدیک به ۲۳ میلیون کیف پول ایجاد شده در سال گذشته، مورد توجه قرار گرفته است.

به نقل از theblock، در حالی که تازه واردان در حال پیشرفت هستند، شرکت‌های معتبر نیز درگیر این موضوع هستند و بایننس بازی تلگرامی خود به نام Moonbix را راه‌اندازی کرد. با این حال، به پایداری مدل تپ برای کسب درآمد که انگیزه ادامه دادن بازی برای کسب سود به جای لذت بردن از آن را ایجاد می کند، چندان اعتمادی نیست. نات کوین در حال تنوع بخشیدن به قابلیت خود است و اخیراً «داگز» را معرفی کرد و ۱۷ میلیون کاربر جدید با بازی دیگری به نام «Not Pixel» به دست آورده است.

پروژه‌های بازی Web3 اغلب در تعامل با کاربران با چالش‌هایی روبرو هستند، اما توانایی تلگرام برای تقویت سریع جامعه می‌تواند داده‌ها و بازخورد ارزشمندی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد و توسعه را آسان‌تر کند. هلیکا با پشتیبانی نات کوین یک شتاب دهنده بازی تلگرامی ۵۰ میلیون دلاری را راه اندازی کرد که بیش از ۲۵۰ متقاضی را جذب کرد. هلیکا به طور کامل بودجه این ابتکار را تامین می کند و تلگرام را به عنوان یک پلت فرم جذاب برای توسعه دهندگان می بیند.







source

توسط namov.ir