به گزارش شهرآرانیوز؛ ستاره برزیلی در دقیقه ۷۷ و درست پس از گلزنی سالم الدوسری به جای ناصر الدوسری رفت تا الهلال ۵-۳ پیش بیفتد. او تقریباً تأثیری فوری گذاشت و پاس‌هایی را با الکساندر میتروویچ رد و بدل کرد تا فضا را ایجاد کند و سپس ضربه‌اش را با فاصله کمی از سمت چپ شلیک کرد.

این بازی با نتیجه ۵-۴ به سود الهلال به پایان رسید، اما برای هواداران الهلال شیرین‌ترین بخش این برد جذاب، بازگشت فوق‌ستاره برزیلی‌شان به شرایط بازی بود.

خود نیمار هم پس از پایان دوری‌اش از مستطیل سبز، در پایان مسابقه خوشحالی خودش را ابراز کرد و گفت: احساس خوبی دارم که می‌توانم دوباره در زمین حاضر باشم. برگشتم و این اتفاق پس از دوری طولانی، بسیار شیرین است.

بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن که در آگوست ۲۰۲۳ با انتقالی ۹۰ میلیون یورویی به الهلال پیوسته بود، سال گذشته تنها ۵ بازی برای این تیم عربستانی انجام داد و پس از آن در اردوی تیم ملی برزیل به‌شدت مصدوم شد؛ مصدومیتی که او را یک سال از فوتبال دور کرد و حالا نیمار می‌خواهد با درخشش خود در ادامه فصل، به هواداران الهلال اثبات کند که ارزش هزینه سنگینی را که برای خریدش شده است، دارد. البته الهلالی‌ها در ابتدای فصل، نام او را از فهرست خود برای لیگ داخلی عربستان کنار گذاشته‌اند و او فعلاً تنها در لیگ نخبگان می‌تواند برای این باشگاه به میدان برود. البته در نیم‌فصل، الهلال می‌تواند نام او را دوباره به فهرست خود برای رقابت در لیگ عربستان هم اضافه کند.

source

توسط namov.ir