به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارائه گزارشی از اقدامات سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: ما همواره با تهدیدات مختلف از سوی دشمنان اسلام و انقلاب روبرو بوده‌ایم و از همین رو باید تمام تلاشمان را برای کاهش آسیب پذیری در برابر این مخاطرات به کار بگیریم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: سازمان پدافند غیرعامل نیز در راستای رسالت و وظایف خود تمام توان خود را برای حفاظت از مردم و دارایی‌هایشان و همچنین زیرساخت‌های خدمت رسان به مردم و افزایش پایداری ملی به کار گرفته است.

وی در ادامه به تشریح اقدامات این سازمان برای مقابله با تهدیدات در حوزه‌های مختلف مانند، سایبری، الکترونیکی و زیستی پرداخت و ابراز کرد: تمام تلاش سازمان پدافند غیرعامل کشور این است که آسیب پذیری‌ها به حداقل برسد و در صورت بروز تهدید، خدمات رسانی به مردم دچار اختلال نشود.

سردار جلالی تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در این مسیر، توسعه آمادگی، تقویت انسجام ملی و حفظ آرامش عمومی جامعه است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن عنوان کرد: یکی از راهبردهای اصلی دشمن، سرمایه‌گذاری گسترده در حوزه جنگ تبلیغاتی و روانی علیه مردم ایران است.

وی گفت: دشمن در کنار اقدامات خصمانه خود مانند تحریم‌های ناجوانمردانه، با به‌کارگیری رسانه‌ها و عملیات روانی، به دنبال تأثیرگذاری مخربی بر روحیه و افکار عمومی جامعه و ایجاد فضای یأس و ناامیدی هستند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: مقابله با این جنگ شناختی از جمله مواردی است که باید در کنار سایر اقدامات دفاعی در نظر گرفته شود.

source

توسط namov.ir