شرکت نوبیا به تازگی تایید کرده است که در حال آماده‌سازی گوشی گیمینگ جدید خود با نام Red Magic 10 Pro است. این خبر پس از دریافت گواهی‌نامه MIIT چین برای مدل NX789J منتشر شده است. با توجه به اینکه مدل قبلی این سری یعنی Red Magic 9 Pro شماره مدل NX769J داشت، می‌توان حدس زد که NX789J به Red Magic 10 Pro تعلق دارد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، اگرچه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده است، اما با توجه به سابقه سری Red Magic و شایعات موجود، می‌توانیم انتظار یک گوشی گیمینگ قدرتمند  را داشته باشیم. Red Magic 10 Pro به احتمال زیاد از تراشه Snapdragon 8 Elite استفاده خواهد کرد که قدرتمندترین تراشه موبایلی حال حاضر محسوب می‌شود. برای کنترل دمای گوشی در حین اجرای بازی‌های سنگین، انتظار می‌رود Red Magic 10 Pro به یک سیستم خنک‌کننده فعال مجهز شود.  وجود دکمه‌های فیزیکی برای کنترل بازی‌ها، یکی از ویژگی‌های متمایز گوشی‌های گیمینگ رد مجیک است که در این مدل نیز انتظار می‌رود.

شایعات حاکی از آن است که Red Magic 10 Pro به یک باتری با ظرفیت بیش از 6500 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد که این گوشی را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ از نظر دوام باتری تبدیل می‌کند. احتمالا این گوشی به یک نمایشگر OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی بالا مجهز شود تا تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را در بازی‌ها ارائه دهد. Red Magic 10 Pro احتمالاً از فناوری دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد تا حداکثر فضای نمایشگر را در اختیار کاربران قرار دهد.

Red Magic 10 Pro در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی Red Magic 9 Pro، بهبودهای قابل توجهی خواهد داشت. از جمله این بهبودها می‌توان به تراشه قدرتمندتر، سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌تر، باتری با ظرفیت بالاتر و نمایشگر با کیفیت‌تر اشاره کرد.
برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

 

source

توسط namov.ir