به گزارش شهرآرانیوز، عبدلعلی علی عسگری، مدیرعامل شرکت هولدینگ که برای زمانی معین مالکیت باشگاه استقلال را در اختیار دارد، اعلام کرده حق پخش تلوزیونی را از  سازمان صدا و سیما خواهد گرفت. علی عسگری با تایید این موضوع که به شرط گرفتن حق پخش مدیران و سهامداران شرکت هولدینگ را راضی به خرید باشگاه استقلال کرده، گفت:« ابتدا موافق خرید سهام باشگاه فوتبال «استقلال» نبودیم و  تمامی سهامداران اصلی، اهداف، تاپیکو و…  خرید سهام «استقلال» را به هیأت‌مدیره «هلدینگ» تکلیف کردند. مدیرعامل شرکت، خرید استقلال را به شرط دریافت حق پخش عاقلانه ارزیابی کرد و ما نیز قصد داریم حق پخش را بگیریم.»

 رییس سابق سازمان صداو سیما گفت:«هیات مدیره هلدینگ با این خرید مخالف بود. ۴ ماه روی مخالفت خود پافشاری کرد، اما ۸۰ درصد از سهامداران از جمله تاپیکو، صندوق بازنشستگی نفت و نماینده سهام عدالت طی یک نامه دستور دادند این باشگاه خریداری شود.»

حالا باید دید علی عسگری که خود نیز در سازمان صدا و سیما مشغول به فعالیت بوده آیامی‌تواند به این وعده عمل کند یا خیر؟! صدا و سیما در هیچ دوره‌ای از حیات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زیر بار پرداخت تمام حقوق این باشگاه نرفته است و دائم از پرداخت حق این باشگاه طفره رفته است.

source

توسط namov.ir