گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرمربی آفریقایی استقلال بازی این تیم مقابل النصر را از جایگاه ورزشگاه راشد ۲ امارات به نظاره خواهد نشست. مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند این مربی را در همین بازی روی نیمکت تیم خود بنشانند، اما موسیمانه قبول نکرد و به گوش مدیران باشگاه استقلال رساند به دلیل نا آشنایی با شرایط فنی بازیکنان قادر نیست تصمیمات مناسبی را اتخاذ کند و به همین دلیل ترجیح می‌دهد به عنوان تماشاگر این بازی را از روی سکو‌ها به نظاره بنشیند.

برنامه موسیمانه این است که بعد از معارفه رسمی در تهران سکان هدایت این تیم را به دست بگیرد و به همین دلیل حضور او روی نیمکت استقلال را در بازی فوق حساس مقابل النصر عربستان باید منتفی شده بدانیم.

بنابراین سهراب بختیاری‌زاده که از زمان حضور در استقلال یک برد و یک شکست را تجربه کرده در بازی با شاگردان رونالدو به عنوان سرمربی تیم را همراهی خواهد کرد. گفته می‌شود به احتمال زیاد بختیاری‌زاده بعد از این بازی استقلال را ترک خواهد کرد و کادر فنی این تیم را به دست موسیمانه خواهد سپرد.

البته مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند همچنان بختیاری‌زاده را به عنوان سرمربی در این باشگاه حفظ کنند اما بعید است که سهراب زیر بار چنین پیشنهادی برود.

source

توسط namov.ir