شهرداری مشهد پای کار ورزش شهر + ویدئو

رئیس سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری مشهد با تأکید بر اینکه شهرداری مشهد وظیفه‌ای در امر تیم‌داری ندارد، گفت: باوجوداین، باز هم شهرداری مشهد پای تیم‌های ورزشی مشهد است و در حد توان خود از تمام تیم‌های ورزشی شهر حمایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست خبری معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد امروز، ۲۶ مهر ماه، در محل سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری مشهد با حضور جاوید کیانی (معاون فرهنگی شهرداری)، سیدحسین غیاثی (معاون سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد) و اصحاب رسانه برگزار شد.

این نشست حول موضوعات و برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته تربیت‌بدنی، اقدامات معاونت تربیت‌بدنی در این دوره از مدیریت شهری و ورود شهرداری مشهد به ورزش قهرمانی پیش رفت.

جاوید کیانی درخصوص ورود شهرداری مشهد به بحث ورزش قهرمانی، تأکید کرد: شهرداری مشهد وظیفه‌ای ذاتی در این خصوص ندارد و رویکردی حمایتی از تیم‌های ورزشی مشهد و خراسان رضوی دارد.

سیدحسین غیاثی نیز با اشاره به توجه شهرداری مشهد به مباحث ورزش قهرمانی مشهد یادآور شد: شهرداری مشهد در این دوره از مدیریت شهری، در مجموع ۳۰ میلیارد تومان در حوزه ورزش قهرمانی هزینه کرده‌ و ۷۵ درصد هزینه‌های ایاب و ذهاب هیئت‌های ورزشی در مسابقات لیگ‌برتری را پرداخته است.

source

توسط namov.ir