انتظار می‌رفت سامسونگ در تابستان امسال آپدیت بتای One UI 7 مبتنی‌بر اندروید 15 را منتشر کند، اما انتشار این نسخه تا زمستان به تعویق افتاد. این به‌روزرسانی هنوز منتشر نشده است و گفته می‌شود که برای مدتی طولانی نیز طرفداران سامسونگ را در انتظار قرار می‌دهد. بااین‌حال، این تأخیر می‌تواند برای همه کاربران سامسونگ یک موهبت باشد، چراکه گفته می‌شود آپدیت One UI 7 بزرگترین تغییرات و پیشرفت‌ها را در تاریخ نرم‌افزار سامسونگ به‌همراه خواهد داشت.

بزرگترین تغییرات و پیشرفت‌ها در تاریخ نرم‌افزاری سامسونگ با آپدیت One UI 7

به‌گفته‌ افشاگر Ice Universe، به‌روزرسانی One UI 7.0 بزرگترین پیشرفت در تاریخ سامسونگ خواهد بود. این بهبود با توجه به ثبات کلی سیستم و روان بودن انیمیشن‌ها درنظر گرفته شده است.

علاوه‌بر این، وی همچنین ادعا می‌کند که سامسونگ گلکسی اس 25 را با رابط کاربری One UI 7 عرضه خواهد کرد. ظاهراً One UI 7 در گلکسی S25 Ultra حتی بهتر عمل نیز می‌کند. این به‌دلیل ترکیب نرم‌افزار سامسونگ، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 و 16 گیگابایت رم است.

در جایی دیگر اشاره شده است که تراشه پرچمدار آینده کوالکام نیز، مهم‌ترین پیشرفت در تاریخ اخیر این برند خواهد بود.

بزرگترین تغییرات و پیشرفت‌ها در تاریخ نرم‌افزاری سامسونگ با آپدیت One UI 7

بزرگترین تغییرات و پیشرفت‌ها در تاریخ نرم‌افزاری سامسونگ با آپدیت One UI 7

در مقیاس شخصی Ice Universe، وی امتیاز 60 را به One UI 6 می‌دهد. سپس سری Galaxy S24 با One UI 7 دارای امتیاز 85 است، درحالی‌که سری Galaxy S25 به‌همراه One UI 7 به امتیاز 92 دست می‌یابد. هیچ روش علمی برای کسب این امتیازها وجود ندارد، اما این نظر شخصی افشاگر مذکور است که هر نرم‌افزار چقدر احساس خوبی دارد.

سری Galaxy S24 تا پیش از پایان سال جاری در برخی کشورها به‌روزرسانی بتا One UI 7.0 را دریافت می‌کند. این نسخه برای تست رابط کاربری و رفع اشکالات و مشکلات عملکردی آن استفاده خواهد شد. در اوایل سال 2025 و در حوالی عرضه سری گلکسی S25، سامسونگ احتمالاً به‌روزرسانی پایدار و نهایی One UI 7.0 را منتشر خواهد کرد.

نظر شما درباره بزرگترین تغییرات و پیشرفت‌ها در تاریخ نرم‌افزاری سامسونگ با آپدیت One UI 7 چیست؟

source

توسط namov.ir