چه چیزهایی در ایردراپ فصل 1 همستر کامبت گذشت؟برنامه های فصل ۲ چیست؟





تیم همستر کامبت جزئیاتی را در مورد فصل ۱ ایردراپ خود که در ۲۶ سپتامبر انجام شد، منتشر کرده است. در این ایردراپ ۶۰ میلیارد توکن بین کاربران واجد شرایط توزیع شد. از بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده، تنها ۱۳۱ میلیون (۴۳٪) واجد شرایط ایردراپ بودند. از مجموع عرضه ۱۰۰ میلیارد توکن همستر کامبت (HMSTR)، ۷۵ میلیارد برای جامعه رزرو شد که ۶۰ درصد آن برای ایردراپ و ۱۵ درصد برای فصل ۲ اختصاص یافت.

به نقل از کوین مارکت کپ، کاربران واجد شرایط توانستند ۸۸.۷۵ درصد از توکن های خود را بلافاصله claim کنند، با وجود این که ۱۱.۲۵ درصد به مدت ده ماه قفل شد. این تیم ۲.۳ میلیون کاربر را به دلیل تقلب محروم کرد که منجر به نارضایتی بازیکنانی شد که احساس می کردند در حق آنها اقدامات ناعادلانه ای صورت گرفته است. معیارهای واجد شرایط بودن به طور غیرمنتظره ای از Points Per Hour (PPH) به key collection تغییر کرد و باعث سردرگمی برخی بازیکنان شد.

همچنین نارضایتی هایی در مورد قیمت پایین بالقوه توکن HMSTR که حدود ۰.۰۱ دلار تخمین زده شده بود ایجاد شد. علاوه بر ایردراپ، همستر کامبت بر تعامل مداوم بازیکنان تمرکز دارد، از جمله راه اندازی یک برنامه پاداش جدید که سود سالانه تا ۳۰۰ درصد (APY) را برای کسانی که از کیف پول تلگرام استفاده می‌کنند و یک «interlude season» ساده‌شده برای حفظ بازیکنان تا زمانی که فصل ۲ کامل شود.






source

توسط namov.ir