مدیاتک دیمنسیتی ۸۴۰۰ به‌تازگی فاش شده است. این یک تراشه جدید بوده که جانشین دیمنسیتی ۸۳۰۰ خواهد شد. این چیپست در میان داده های HyperOS شیائومی مشاهده شده است. این بدان معناست که در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی تلفن هوشمندی از برند شیائومی، ردمی یا پوکو با Dimensity 8400 خواهیم بود.

مدیاتک دیمنسیتی ۸۴۰۰ توسط شیائومی در حال آزمایش است

آزمایش تراشه های جدید توسط شرکت هایی مانند شیائومی، با هدف اطمینان از تجربه کاربری روان و بدون مشکل است. ظاهر شدن ناگهانی Dimensity 8400 در میان داده های HyperOS همه را شگفت‌زده کرد.

مشاهده این تراشه در HyperOS، نشان می‌دهد که یک تلفن هوشمند از برند شیائومی، ردمی یا پوکو با دیمنسیتی ۸۴۰۰ در حال آزمایش است. متاسفانه هنوز مشخصات این چیپست مشخص نیست، اما در مقایسه با نسل قبل باید بهبود قابل‌توجهی در عملکرد و مصرف انرژی داشته باشد. تراشه آینده مدیاتک با شماره مدل «MT6899» در میان داده های HyperOS ظاهر شده است. دیمنسیتی ۸۳۰۰ دارای شماره مدل «MT6897» بود.

مدیاتک Dimensity 8400 در میان داده های HyperOS شیائومی

تراشه های Dimensity بسیار سریع هستند و انرژی کمی مصرف می‌کنند. با معرفی مدیاتک دیمنسیتی ۸۴۰۰، شاهد گوشی های هوشمند جدیدی با عملکرد بالا خواهیم بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که مدیاتک، به‌طور تصادفی این تراشه را به وب‌سایت خود اضافه کرده است. زیرا که هم‌اکنون شماره مدل «MT6899» در میان داده های وب‌سایت مدیاتک دیده می‌شود.

داده های وب‌سایت مدیاتک

مطابق با گزارش Gizmochina، اگر با دقت به شماره مدل های موجود در وب‌سایت مدیاتک نگاه کنیم، می‌بینیم که نام های نام های MT6896 ،MT6897 و MT6899 ذکر شده‌اند. این شماره مدل ها به‌ترتیب مربوط به Dimensity 8200 ،Dimensity 8300 و Dimensity 8400 هستند. اما تراشه آینده مدیاتک چه زمانی معرفی خواهد شد؟ در حال حاضر متاسفانه جواب این سوال را نمی‌دانیم. اما می‌توانیم تأیید کنیم که این چیپست در حال آزمایش است.

امتیاز بنچمارک AnTuTu دیمنسیتی ۸۴۰۰ مدیاتک فاش شد: بهتر از اسنپدراگون 8s نسل ۳

نظر شما درباره تراشه های جدید مدیاتک و عملکرد این شرکت چیست؟

source

توسط namov.ir