در حالی که شیائومی خود را برای معرفی گوشی های پرچمدار خود، یعنی سری Xiaomi 15، آماده می‌کند؛ برند زیرمجموعه این شرکت یعنی ردمی نیز در حال توسعه سری K80 است. انتظار می‌رود که این سری شامل دو مدل استاندارد و پرو باشد. هم‌اکنون، برخی از مشخصات ردمی K80 پرو به‌بیرون درز کرده است.

ردمی K80 پرو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، جزئیات جدیدی را درباره Redmi K80 Pro به اشتراک گذاشت. البته هم‌اکنون این پست ویبو توسط DCS حذف شده است، اما برخی منابع موفق شدند پیش از حذف، از آن اسکرین شات بگیرند.

پست Digital Chat Station

ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند آینده ردمی از تراشه Snapdragon 8 Elite کوالکام برخوردار خواهد بود. با توجه به آنکه هم‌اکنون ردمی K70 Pro از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد، این موضوع عجیبی نیست. گفته می‌شود که ردمی K80 Pro از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری به‌کارگرفته شده در نسل قبل است.

همچنین Digital Chat Station ادعا می‌کند که «تراکم انرژی به بالاترین حد خود رسیده است» که احتمالاً به توانایی باتری برای ذخیره انرژی بیشتر در فضای کوچک‌تر اشاره دارد. باتری های سیلیکونی در مقایسه با باتری های مبتنی بر لیتیوم به‌خاطر چگالی انرژی بالاتری شناخته می‌شوند، که امکان به‌کارگیری باتری کوچک‌تر با همان ظرفیت یا ظرفیت بزرگ‌تر در همان اندازه را فراهم می‌کنند. این بدان معناست که دستگاه ها برای باتری پرظرفیت‌تر، نیاز به فضای بیشتری ندارند.

بنابراین چگالی انرژی بالاتر می‌تواند حتی به معنای باتری باریک‌تر باشد که بر ضخامت کلی دستگاه نیز تاثیر می‌گذارد. ردمی K80 پرو از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشند این اولین گوشی هوشمند از سری Redmi K است که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

ردمی K80 شیائومی دارای باتری 6,500mAh و دوربین تله‌فوتو خواهد بود

در نهایت اما توجه داشته باشید که اطلاعات منتشر شده هنوز در حد یک شایعه هستند و برای تایید این جزئیات باید منتظر اطلاعیه رسمی باشیم.

نظر شما چیست؟

source

توسط namov.ir