داگ ویف هت مخالف با روند بیت کوین حرکت می کند! منتظر افزایش درصدی این میم کوین باشید!





داگ ویف هت (WIF) در حال حاضر در تلاش است تا از الگوی wedge صعودی رهایی یابد. این میم کوین در بالاترین قیمت دو ماهه با هدف افزایش ۳۶ درصدی معامله می شود. در صورت موفقیت، WIF می تواند به افزایش ۵۵ درصدی دست یابد و علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

قابل ذکر است که WIF با بیت کوین همبستگی منفی دارد که معمولاً روند نزولی آلت کوین ها را نشان می دهد. با این حال، علی‌رغم مشکلات بیت‌کوین، WIF انعطاف‌پذیری نشان داده و این جداسازی غیرمعمول ممکن است فرصت‌هایی را برای دستاوردهای بیشتر ایجاد کند. علاوه بر این، افزایش اخیر در لیکوئیدیشن های کوتاه مدت نشان می‌دهد معامله‌گرانی که علیه داگ ویف هت شرط‌بندی می‌کنند مجبور به بستن موقعیت‌های خود شده‌اند که به طور بالقوه فشار خرید را افزایش می‌دهد و از حرکت صعودی WIF حمایت می‌کند.

به نقل از بین کریپتو، داگ ویف هت در حال حاضر با قیمت ۲.۵۳ دلار، قصد دارد سطح حمایت ۲.۳۶ دلاری را برای تأیید شکست خود تضمین کند. برک اوت موفقیت آمیز سطح مقاومت ۲.۷۵ دلاری می تواند آن را به سمت هدف ۳.۴۳ دلار سوق دهد. در مقابل، اگر سطح حمایت ۲.۳۶ دلار را از دست بدهد، قیمت می تواند به ۲.۰۱ دلار کاهش یابد، که چشم انداز صعودی را باطل می کند و شانس آن را برای افزایش قابل توجه محدود می کند.






source

توسط namov.ir