به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گرچه رژیم صهیونیستی تا بن دندان با تسلیحات آمریکایی مسلح شده و در حال کشتار غیرنظامیان لبنانی است اما رزمندگان حزب الله به خوبی توانسته‌اند ضرباتی مهلک بر پیکر دشمن صهیونیست وارد آورند.

بر این اساس، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حزب الله روز سه شنبه در مجموع بیش از ۱۸۰ راکت به مناطق مختلف در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

تنها حیفا، دومین بندر و سومین شهر بزرگ در سرزمین‌های اشغالی طی دو موج حمله موشکی حزب الله شاهد فرود آمدن بیش از ۸۰ راکت بود.

حزب الله همچنین منطقه رأس الناقوره در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد. این حمله سبب روشن شدن صدای آژیرهای هشدار در این منطقه شد.

رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند روز سه‌شنبه دستکم ۱۸ نظامی مجروح در درگیری‌های شمال فلسطین اشغالی با رزمندگان حزب الله لبنان به بیمارستان صفد منتقل شده‌اند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد نیمه شب امشب به وقت محلی عملیاتی را علیه نظامیان صهیونیست که قصد نفوذ به روستای بلیدا در جنوب لبنان را داشتند اجرایی کرده و تلفات سنگینی به دشمن صهیونیست تحمیل کردیم.

source

توسط namov.ir