تحلیل قیمت یس کوین: پیش بینی قیمت بعد از لیست شدن | 18 مهر





بازی تلگرامی یس کوین هر روز در حال توسعه است و تسک های جدیدی را به بازی اضافه کرده است. از آغاز به کار این بازی در ماه می تا کنون بیش از ۱۱ میلیون کاربر جذب این پروژه شده اند. خبرهایی درباره فهرست شدن این ارز دیجیتال در صرافی ها به گوش می رسد و در ماههای آینده ایردراپ انجام خواهد شد.

طبق گفته سازندگان پروژه، ایجاد توکن برای ۱ اکتبر برنامه ریزی شده و انتظار می رود ایردراپ در ماه نوامبر اتفاق بیفتد. طبق پیش بینی ها، لیست شدن توکن یس کوین در صرافی های مختلف می تواند تاثیر مثبتی روی قیمت آن بگذارد. پس از این رویداد و عرضه توکن به کاربران، قیمت این ارز دیجیتال در صرافی ها مشخص خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم با ارائه پیش بینی قیمت یس کوین جدیدترین تحلیل ها را در اختیار شما بگذاریم تا مسیر آینده کتی برایتان روشن و تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در آن آسان تر شود.

قیمت یس کوین

با مقایسه این توکن با بازی های دیگری مانند میمفای که تقریبا همان تعداد کاربر را دارد، می توان بر اساس عرضه کل و عرضه در گردش، برآوردهایی از قیمت یس کوین ارائه داد. میهن سیگنال پیش بینی می کند قیمت لیست شدن یس کوین بین ۰.۶۰ تا ۰.۷۰ دلار باشد. با قیمت ۰.۷۰ دلار، ارزش بازار این ارز دیجیتال ۷۰۰ میلیون دلار خواهد بود. این در صورتی است که تقاضا برای این توکن در میان سرمایه گذاران بالا باشد و میزان عرضه فضای رقابتی را ایجاد کند.

اما در صورتی که عرضه در گردش بیشتر و میزان توزیع توکن ها در میان کاربران بیشتر از ۱۰ میلیارد توکن باشد، قیمت اولیه پایین تر خواهد بود.

برای ارائه تحلیل های دقیق باید کمی منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از این ایردراپ مشخص شود زیرا به دلیل نبود داده های تاریخی و مشخص نبودن میزان عرضه توکن نمی توان پیش بینی دقیقی درباره آینده کرد. با انتشار اطلاعات جدید، این تحلیل به روز رسانی خواهد شد.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت یس کوین: پیش بینی قیمت Yescoin بعد از لیست شدن | ۱۸ مهر» با ما درمیان بگذارید.






source

توسط namov.ir