رنو به طور رسمی توئینگو برقی را با قیمتی اقتصادی و مصرف انرژی پایین معرفی کرد.

به گزارش مجله ماشین، رنو با معرفی توئینگو در سال ۱۹۹۲، تحولی در صنعت خودروسازی ایجاد کرد. این خودرو با رنگ‌های زنده و قابلیت‌هایش در بهبود زندگی روزمره، نمونه‌ای از مفهوم “ماشین‌های زندگی” رنو بود.

اکنون، توئینگو E-Tech با طراحی تمام‌برقی خود، بار دیگر این فلسفه را زنده می‌کند. این خودرو به‌خصوص برای رانندگی در شهر طراحی شده و عملکردی بدون هیچ گونه سازشی ارائه می‌دهد.

توئینگو E-Tech با ویژگی‌های نوآورانه و طراحی مدرن، بسیار جذاب است. این خودرو با سیلوئت مینیمالیستی، توجه‌ها را جلب می‌کند. ابعاد کوچک این خودرو در شهرها آن را بسیار چابک و کارآمد می‌کند. همچنین، با داشتن پنج در، کاربردی بودن آن افزایش یافته است. سقف شیشه‌ای ثابت آن فضای داخلی را با نور طبیعی پر کرده و فلسفه “ماشین‌های زندگی” رنو را به خوبی منعکس می‌کند.

چراغ‌های جلوی جدید، که در حلقه‌های LED شناور قرار دارند، ترکیبی از فناوری و زیبایی را ارائه می‌دهند.

 توئینگو
نمای عقب توئینگو

طراحی عقب خودرو یادآور دم نمادین توئینگو اولیه است و حاشیه سیاه دور شیشه عقب، ظاهری مدرن به آن می‌دهد. چراغ‌های عقب برجسته که شکل آن‌ها مشابه چراغ‌های جلو است، حس فناوری پیشرفته را القا می‌کنند. حروف توئینگو در مرکز درب عقب به آن شادابی می‌بخشد.

پروتوتیپ توئینگو E-Tech تنها یک خودرو نیست؛ بلکه چهره‌ای منحصر به فرد دارد. طراحی بیانگر و دلنشین آن از چراغ‌های جلو و خطوط جلو، با نماد برند تزئین شده است و حس نزدیکی و آشنایی را ایجاد می‌کند.

چراغ‌های گرد و درخشان جلو، که از نسل اول الهام گرفته شده‌اند، جنبه دیگری از جذابیت این پروتوتیپ را به نمایش می‌گذارند. همچنین، سقف شیشه‌ای بزرگ، فضای داخلی را با نور پر کرده و به فضای بیرون ارتباط می‌دهد.

دستگیره‌های گرد نمادین نیز که از مدل ۱۹۹۲ الهام گرفته شده‌اند، با طراحی جدیدی همراه شده‌اند و حاشیه روشن دارند.

سه سوراخ کوچک روی کاپوت به هیچ عنوان برای ورود هوا به موتور نیستند، چرا که این خودروی برقی به آن‌ها نیازی ندارد؛ بلکه ادای احترامی به میراث توئینگو محسوب می‌شوند.

کانسپت رنو توئینگو E-Tech، فصل جدیدی در داستان این خودرو است که بیش از ۳۰ سال پیش آغاز شد. این نسل چهارم توئینگو در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد و با قیمتی کمتر از ۲۰,۰۰۰ یورو است تا رانندگی با خودرو الکتریکی را در دسترس‌تر کند.

گالری تصاویر رنو توئینگو برقی (Twingo E-Tech)

 

لینک کوتاه نوشته

معرفی رنو توئینگو برقی (Twingo E-Tech):درخشش در دنیای برقی