شکاف در پایداری/ غیبت چهره های سوپرانقلابی در دیدار با رئیس جمهور

به گزارش تابناک، روز گذشته خبری از دیدار رئیس جمهور با گروهی از نمایندگان مجلس در رسانه ها مخابره شد که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد.
خبری که با توجه به رقابت های انتخاباتی میان آقای پزشکیان و آقای جلیلی دور از ذهن ها بود و آن چیزی نبود جز دیدار اعضای جبهه پایداری با رئیس جمهور!
حرکتی تحسین برانگیز از جانب دو طرف و گامی موثر در راستای اجرای فرمایشات رهبری مبنی بر همراهی با دولت و ایجاد وفاق ملی که رئیس جمهور این روزها بشدت پیگیر آن است.

در این میان حتی “نور نیوز” هم به این ملاقات موضعگیری کرد و در قالب توئیتی نوشت:«دیدار رییس‌جمهور با نمایندگان جبهه پایداری، نشان داد که مهم‌ترین ویژگی‌گفتمان وفاق « پرهیز از تئوری حذف» است .پرنفوذترین تشکل منتقد دولت را پزشکیان به پرهیز از سختگیری و تندروی و بازاندیشی در آداب مردم داری دعوت کرد. دروازه ورود به حکمرانی مردم مدار وفاق ملی است.»

شکاف در پایداری/ غیبت چهره های سوپرانقلابی در دیدار با رئیس جمهور

 

اما در این میان نکات قابل توجهی به چشم می آید. در این نشست افراد مختلفی از نمایندگان مجلس از جمله مرتضی آقا تهرانی حضور داشتند اما عدم حضور بعضی از چهره های شاخص این جبهه بیشتر به چشم می آید.

شکاف در پایداری/ غیبت چهره های سوپرانقلابی در دیدار با رئیس جمهور

افرادی همچون حمید رسایی، امیر حسین ثابتی، بیژن نوباوه وطن و یا سید محمد نبویان که این روزها ویدئو سلام و احوالپرسی اش با بشار اسد در سفر به سوریه همراه وزیر امور خارجه در فضای مجازی وایرال شده است، توجه ها را به خود جلب می کند. 

پیش از این تابناک به تغییر رویکرد افرادی همچون مجتبی ذوالنوری، علیرضا پناهیان، منوچهر متکی و دور شدن این افراد از تفکرات نو انقلابی پرداخته بود و شکست اتحاد جبهه پایداری و اعضای لیست صبح ایران که توسط علی اکبر رائفی پور بوجود آمده بود را پیش بینی کرده بود.
اما سوال اینجاست که آیا مرتضی آقا تهرانی هم به این لیست اضافه شده است؟

مرتضی آقا تهرانی که خود روزی سر لیست این افراد در انتخابات مجلس بود، رفتار و عملکرد او این را نشان می دهد که آن هم مانند دیگر افرادی که اسم بردیم راه خود را از این جبهه جدا کرده است.

ولی آیا دیگر افراد این جبهه هم دست از روحیه سوپر انقلابی خود برخواهند برداشت و یا همچنان با خط فکری بعضی از افراد به راه خود ادامه می دهند؟
نفر بعدی که خواهد بود؟

source

توسط namov.ir