تاریخ رونمایی سری آنر X60 رسماً مشخص شد. تأیید شده است که این تلفن های هوشمند در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر ماه) رونمایی می‌شوند. انتظار می‌رود که این سری حداقل شامل سه مدل باشد که از شارژر های ۳۵ و ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کنند. گوشی های هوشمند آینده آنر به صفحه نمایشی با دو لبه خمیده مجهز شده و عمر باتری بالایی خواهند داشت.

سری آنر X60 در راه است

سری Honor X50 که در جولای ۲۰۲۳ عرضه شد، با فروش بیش از ۱۵ میلیون دستگاه در کمتر از ۱۵ ماه، به موفقیت قابل‌توجهی دست یافت. علی‌رغم ضخامت کم ۷.۹۸ میلی‌متری، اگر تمام دستگاه های فروخته شده از این سری را بر روی هم قرار دهیم، ارتفاع آن از ۱۳ قله اورست نیز بیشتر می‌شود! سری Honor X60 بر اساس نقاط قوت سری X50 ساخته خواهد شد و احتمالاً بر جنبه هایی مانند عملکرد و دوام بالا تمرکز دارد.

تاریخ رونمایی سری آنر X60

انتظار می‌رود که آنر X60 دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم (به‌علاوه ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجازی) و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین اصلی درنظر گرفته شده برای Honor X60 وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8 به دست کاربران خواهد رسید.

سری آنر X60 فاش شد: باتری پرظرفیت و نمایشگری با ۴ لبه خمیده

انتظار می‌رود که سری آنر X60 دارای سه مدل X60، X60 Pro و X60 GT باشد. البته احتمالاً مدل GT کمی دیرتر و در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده آنر چیست؟

source

توسط namov.ir