به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد برای سری iPhone 17 یک عضو جدید با پسوند Slim (یا باریک) ارائه کند. پیش‌تر شایعاتی درباره آن شنیده بودیم. به تازگی گزارشی ادعا می‌کند که نمایشگر آیفون ۱۷ اسیم اپل از یک شرکت ناشناس تایوانی تامین خواهد شد.

نمایشگر آیفون ۱۷ اسیم

شایعات به ما می‌گویند که باید انتظار یک نمونه باریک از سری آیفون ۱۷ را داشته باشیم. برخی آن را آیفون ۱۷ اسلیم و برخی آیفون ۱۷ ایر می‌نامند. هنوز اسم آن قطعی نیست اما گزینه اول سنگین‌تر به نظر می‌رسد.

یک شرکت تایوانی به نام Novatek اخیراً اعلام کرده که تولید نمایشگرهای OLED را با استفاده از فرآیند جدیدی به نام Touch and Display Driver Integration یا TDDI آغاز خواهد کرد.

همانطور که از نام آن پیداست، این نمایشگر لایه حسگر لمسی را با درایور نمایشگر در یک واحد ترکیب می کند. این ممکن است یک تغییر جزئی به نظر برسد، اما می تواند تأثیر زیادی بر ضخامت گوشی داشته باشد. با جدا کردن یک لایه اضافی، سازندگان می توانند میلی‌مترهای گرانبهایی را از ضخامت کلی گوشی حذف کنند.

آیفون ۱۷ اسلیم

آیفون ۱۷ اسلیم

در همین حال گزارشی از DigiTimes نشان می‌دهد که اپل می‌تواند یکی از اولین مشتریان نواتک برای صفحه نمایش TDDI باشد و فهمیدن دلیل آن آسان است.

احتمالا آیفون 17 اسلیم جایگزین مدل پلاس شود. صفحه نمایش جدید TDDI می تواند به اپل کمک کند تا اندازه ضخامت گوشی را کاهش دهد و به باریکی که می خواهد دست یابد.

گزارش DigiTimes ادعا می‌کند که اپل ممکن است ابتدا این فناوری را روی دستگاه‌های دیگر، مانند آیپد یا ساعت‌های هوشمند خود آزمایش کند. شاید حتی آیفون یا آیپد تاشو که شایعات زیادی پیرامون آن‌ها وجود دارد، بتوانند از این فناوری نمایشگر جدید بهره ببرد.

 

چه اطلاعات دیگری در مورد آیفون ۱۷ اسلیم می دانیم؟

طبق گزارش‌های قبلی، این صفحه نمایش 6.6 اینچی با پشتیبانی از Dynamic Island و رفرش‌ریت 120Hz یا همان ProMotion عرضه خواهد شد.

در بخش سخت افزار ممکن است به مانند مدل پایه، تراشه نسل بعدی اپل A19 را ارائه کند، که انتظار می‌رود بر اساس فرآیند پیشرفته 3 نانومتری TSMC ساخته شود. گزارشی از ماهه گذشته همچنین اشاره کرد که اپل می تواند دوربین سلفی را در کل سری آیفون 17 ارتقا دهد و لنز 12 مگاپیکسلی را با دوربین 24 مگاپیکسلی با رزولوشن بالا جایگزین کند.

اگر شایعات دقیق باشند، آیفون 17 اسلیم ارزان نخواهد بود. انتظار می رود این مدل با قیمت اولیه حدود 1299 دلار گران ترین مدل این سری باشد. برای مقایسه، انتظار می‌رود آیفون 17 پرو و ​​پرو مکس به ترتیب 1099 دلار و 1199 دلار قیمت داشته باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید آیفون ۱۷ اسلیم می‌تواند محصول موفقی باشد؟

source

توسط namov.ir