سری Redmi Note 14 Pro درحال برجای گذاشتن رکوردهای فوق‌العاده‌ای در زمینه فروش است. شیائومی امروز اعلام کرد که مدل رده‌بالای ردمی نوت 14 پرو پلاس رکورد فروش هفته اول هر گوشی اندرویدی در سال 2024 را در همه محدوده‌های قیمتی شکسته است.

رکورد فروش ردمی نوت 14 پرو پلاس

درحالی‌که شیائومی ارقام فروش خاصی را به‌اشتراک نگذاشته است، این دستاورد نشان می‌دهد که این گوشی درمیان خریدارانی که با بودجه کمتر به‌دنبال ویژگی‌های پرچمدار هستند، بسیار محبوب بوده است. سری ردمی نوت همواره به ارائه مشخصات قوی با قیمت‌های رقابتی معروف بوده است و به‌نظر می‌رسد +Note 14 Pro یکی از بهترین گزینه‌ها در رسیدن به این هدف باشد.

بخشی از جذابیت این گوشی می‌تواند مقاومت چشمگیر آن باشد. شیائومی از گواهی IP66 ،IP68 و حتی IP69 به‌منظور مقاومت در برابر گردوغبار و آب برای سری Note 14 Pro استفاده کرده است. بنابراین این گوشی‌ها نه‌تنها در برابر گردوغبار و غوطه‌ور شدن آب بلکه حتی در برابر جت‌های آب با فشار و دمای بالا نیز محافظت می‌شوند.

رکورد فروش ردمی نوت 14 پرو پلاس

رکورد فروش ردمی نوت 14 پرو پلاس

شیائومی همچنین مزایای فروش اولیه را برای تمامی اعضای سری نوت 14 پرو تا 14 اکتبر تمدید کرده است. این بدان معناست که هر کسی که قبل از این تاریخ یک Note 14 Pro یا +Note 14 Pro خریداری کند، یک بسته گارانتی جامع دریافت می‌کند.

این گارانتی شامل یک سال ضمانت شکستگی صفحه‌نمایش، یک سال ضمانت پوشش باتری، یک سال ضمانت ورود آب و یک ضمانت سخاوتمندانه پنج ساله باتری است. علاوه‌بر این، برای اولین سال مالکیت، خریداران می‌توانند به‌جای تعمیر، یک تعویض کامل گوشی هوشمند دریافت کنند.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی منحنی OLED با حداکثر روشنایی 3000 نیت است. رزولوشن 1220 در 2712 آن نیز تراکم پیکسلی 446ppi را برای تصاویری روشن، واضح و شفاف ارائه می‌دهد.

مدل پرو پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 است که تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

برای عکاسی، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.55 ​​اینچی و OIS است. دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابری و دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است.

درنهایت، یک باتری بزرگ 6200 میلی‌آمپرساعتی در داخل این گوشی قرار دارد. بااین‌حال وزن آن تنها 210 است. تجمیع این دو مشخصه به‌لطف فناوری باتری Si/C است که چگالی انرژی بالاتری را به‌شکل فشرده ارائه می‌دهد. برای شارژ سریع، شیائومی یک آداپتور 120 واتی را در داخل جعبه دستگاه قرار داده است.

نظر شما درباره رکورد فروش ردمی نوت 14 پرو پلاس چیست؟

source

توسط namov.ir