به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، یک افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد: به تازگی ارتش رژیم صهیونیستی یک عکس منتشر کرده که نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست نزدیک یکی از خانه‌های روستای مرزی لبنان هستند.

وی افزود: این عکس در محدود جغرافیایی چند متر دورتر از اراضی اشغالی فلسطین گرفته شده است.

این افسر میدانی اضافه کرد: نتانیاهو برای به دست آوردن این عکس باعث کشته و زخمی شدن ۲۰ تن از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی شد.

وی گفت: شدت حملات نیروهای حزب الله و آنچه که در این منطقه رخ داد باعث شد افسر صهیونیست، تحولات را پنهان کرده و سانسور کند. نظامیان صهیونیست برای گرفتن این عکس و درگیر شدن با نیروهای لبنانی تلفات و زخمی‌های زیادی دادند.

این افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اضافه کرد: نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته تلاش کردند از ۲ محور به سمت مارون الرأس و یارون پیشروی کنند. زمانی که آنها به کمین‌های از پیش طراحی شده رسیدند شاهد انفجار بمب‌های کارگذاشته شده با ندای لبیک یا نصرالله بودند.

وی تاکید کرد: نیروهای لبنانی با این عناصر از مسافت نزدیک درگیر شدند. نظامیانی که زخمی نشده بودند مجبور بودند اجساد نظامیان کشته شده و یا بدن‌های نظامیان زخمی شده را با خود حمل کرده و زیر پوشش حملات توپخانه ای از خاک فلسطین اشغالی عقب نشینی کنند.

source

توسط namov.ir