شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهند شد. گران‌قیمت‌‌ترین مدل این سری، شیائومی ۱۵ اولترا نام دارد. تاکنون، برخی از جزئیات و مشخصات این گوشی هوشمند به‌بیرون درز کرده است. اطلاعات فاش شده جدید اما طراحی شیائومی ۱۵ اولترا را نشان می‌دهند. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

دوربین اصلی شیائومی ۱۵ اولترا سنسور ۱ اینچی خواهد داشت 

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، جزیره دوربین Xiaomi 15 Ultra کاملاً شبیه به نسل قبل طراحی شده است. اما یک تفاوت جزئی در آرایش لنز های دوربین وجود دارد. برخلاف Xiaomi 14 Ultra که دو لنز در هر طرف داشت، یک لنز در بالا وجود دارد، در حالی که سه لنز دیگر در پایین قرار دارند.

طراحی شیائومی ۱۵ اولترا

در بالا احتمالاً دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی قرار می‌گیرد که انتظار می‌رود از سنسور ISOCELL HP9 سامسونگ برخوردار باشد. این همان سنسور به‌کارگرفته شده در Vivo X100 Ultra است. اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، این یک ارتقاء از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 در شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود.

درست در زیر دوربین تله‌فوتو پریسکوپی، می‌توان دوربین اصلی ۱ اینچی شایعه شده را مشاهده کرد؛ همان چیزی که در شیائومی ۱۴ اولترا نیز وجود دارد. انتظار می‌رود که این دوربین از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-900 با لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار باشد.

احتمالاً دوربین های فوق‌عریض و تله‌فوتو هیچ تغییری نخواهند داشت. انتظار می‌رود که شیائومی برای این دو دوربین از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 استفاده کند. دوربین فوق‌عریض دارای میدان دید ۱۲۲ درجه‌ای و دوربین تله‌فوتو دارای فاصله کانونی ۷۵ میلی‌متری خواهد بود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. دوربین های این دستگاه با همکاری لایکا توسعه یافته‌اند.

سایر مشخصات Xiaomi 15 Ultra 

انتظار می‌رود که شیائومی ۱۵ اولترا به تراشه Snapdragon 8 Gen 4 یا Snapdragon 8 Elite (ممکن است نامی متفاوت داشته باشد) مجهز شود. این دستگاه حداکثر با ۲۴ گیگابایت حافظه رم قابل‌تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۶,۲۰۰ میلی‌آمپری بهره ببرد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۵ و رابط کاربری HyperOS 2.0 به دست کاربران خواهد رسید.

شیائومی 15 اولترا به نمایشگر OLED دو لایه، باتری 6000mAh و 24GB رم مجهز خواهد شد

انتظار داریم که Xiaomi 15 Ultra دارای صفحه نمایشی با وضوح 2K و لبه های میکرو خمیده در هر چهار طرف باشد. همچنین شایعه شده که این گوشی هوشمند به سنسور اثرانگشت اولترسونیک زیر صفحه مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه به سه قاب پشتی متفاوت از جنس چرم، فایبرگلاس یا سرامیک قابل‌تهیه خواهد بود که سلیقه های متفاوت را پوشش می‌دهد.

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

source

توسط namov.ir