دسته جدید محصولات هوشمند پوشیدنی، حلقه‌های هوشمند هستند. هر چند از نظر شخصی من، هنوز منطق مشخصی به جز “تنوع” در فلسفه وجودی این محصولات وجود ندارد اما به هر حال کاربران علاقه‌مند به دنیای فناوری همواره از ایده‌های جدید استقبال می‌کنند. یکی از برندهای مطرح در این زمینه را می‌توان Oura دانست. امروز حلقه هوشمند Oura Ring 4 رسما معرفی شده و شاید قیمت ۳۴۹ دلاری آن که هزینه اشتراک ماهانه ۶ دلاری را هم از شما طلب می‌کند، اولین موضوعی باشد که خیلی جدی به آن نگاه نکنیم!

حلقه هوشمند Oura Ring 4

حلقه هوشمند Oura Ring 4 دارای نمای بیرونی و داخلی کاملا تیتانیومی است. این یعنی فضای داخلی اپوکسی مدل قبلی در این نسل حذف می‌شود. ضخامت دستگاه جدید 2.88 میلی متر است و بسته به اندازه حلقه بین 3.3 تا 5.2 گرم وزن دارد. همچنین تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است.

سنسورهای داخل بسیار باریک‌تر هستند و اندازه آن‌ها فقط 0.3 میلی‌متر است در مقایسه با 1.3 میلی‌متر در Ring Gen 3 ارتقا خوبی محسوب می‌شود. با وجود کوچکتر شدن حسگرها اما افزایش کارایی و دقت هم وعده داده می‌شود.

برند Oura ادعا می‌کند که دقت در اندازه گیری اکسیژن خون (SpO2) نسبت به نسل قبل حدود ۱۲۰ درصد و دقت پایش خواب حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

حلقه جدید همچنین دارای یک سنسور پایش ضربان قلب دقیق‌تر با خطای کمتر در اندازه گیری ضربان قلب طی روز و شب است. همچنین شاخص توزیع تنفس بهتر (BDI) ارائه می‌شود.

حلقه هوشمند Ring 4 ویژگی تشخیص خودکار فعالیت به‌روز را با پشتیبانی از بیش از 40 حالت ارائه می‌کند. همچنین نظارت بر ضربان قلب با تجزیه و تحلیل بازه‌های ضربان قلب را به ارمغان می آورد.

این حلقه قابلیت پایش خواب و استرس و همچنین روند سلامت باروری را ارائه می‌کند. البته ویژگی‌های پایش خودکار فعالیت ورزشی و استرس به نسل قبلی هم اضافه می‌شود.

حلقه جدید Oura همچنان از طریق بلوتوث کم مصرف با دستگاه‌های اندروید و iOS متصل خواهد شد و با برنامه بازطراحی شده Oura کار می‌کند. این نرم افزار رابط کاربری ساده‌شده و کارت‌های پویا را ارائه می‌دهد. البته این نرم افزار برای نسل قبلی هم عرضه خواهد شد.

عمر باتری Ring 4 با یک بار شارژ تا 8 روز خواهد بود و از طریق یک پایه شارژ جدید شارژ می‌شود.

قیمت Oura Ring 4 چقدر است؟

حلقه Oura 4 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، نقره‌ای براق، مشکی مات، طلایی و رزگلد و در سایزهای 4 تا 15 عرضه می شود.

قیمت این حلقه هوشمند از ۳۴۹ دلار آغاز می‌شود و هزینه اشتراک ماهانه ۶ دلاری نیز دارد.

نظر شما درباره این گجت پوشیدنی برند Oura چیست؟

source

توسط namov.ir