بهترین دستگاه تصفیه آب کدام است؟

شرکت آبرسان تهران

فروش و خدمات انواع دستگاه تصفیه آب

02177999423 – 021779994074 – 09120296614

تبلیغات :::…:::…

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

دستگاه های تصفیه آب خانگی زیادی در بازار وجود دارد . اگر سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید هزاران مدل و برند با قیمت های مختلف و متفاوت می بینید. از جمله دستگاه های تصفیه آب با تعداد فیلترهای بیشمار و ظاهری زیبا و فریبنده قابل مشاهده می باشد.

اما واقعاً بهترین دستگاه تصفیه آب بازار کدام است و کدام دستگاه تصفیه آب باکیفیت ترین دستگاه می باشد. چگونه می توان به فروشنده های مختلف اعتماد کرد و یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت برای منزل خریداری نمود. اینها سوالاتی هستند که در موقع خرید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه تصفیه آب به ذهن شما خطور می کند. حق دارید که کمی گیج شوید چرا که در این بازار رنگارنگ و برندهای بیشمار و تبلیغات فریبنده ، خرید یک تصفیه آب خوب و با کیفیت که بتواند شما را از خرید راضی نگه دارد سخت است.

آبرسان تهران در ادامه این صفحه قصد دارد، با معرفی بهترین و با کیفیت ترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی شما را یاری نماید، تا بتوانید خرید راحتی داشته باشید و یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید . برندهایی که در ادامه به آنها می پردازیم اعتماد فروشنده و مشتری را در طی سالیان دراز به دست آورده اند و کیفیت بالای تولید خود را به رخ دیگران کشیده اند.

برندهای گوناگونی در سراسر جهان اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب خانگی می کنند، اما فقط تعداد محدودی از این برندهای معتبر در ایران حضور دارند. به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها معمولاً کمتر برندی در ایران حضور دارد. البته خوشبختانه هنوز هم برندهای معتبر و جهانی زیادی در ایران اقدام به فروش تصفیه آب می کنند  که جزء بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب می شوند. در ادامه به معرفی برندهای معتبر معروف تصفیه آب در ایران می پردازیم.

برندهای معروف معتبر موجود دستگاه تصفیه آب در ایران

از جمله معروفترین دستگاه های تصفیه آب مناسب داخل ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

* دستگاه تصفیه آب FLUXTEK

* دستگاه تصفیه آب AQUAJOY

* دستگاه تصفیه آب CCK

* دستگاه تصفیه آب SOFT WATER

* دستگاه تصفیه آب TEKOMEN

این ها برندهای معروف تولید کننده بهترین دستگاه های تصفیه آب در دنیا هستند که این برندها را هنوز هم می توان در ایران خریداری کرد. البته این نکته را در نظر بگیرید که این برندها را فقط از شرکت هایی خریداری نمایید که به شما خدمات این برندها را نیز ارائه دهند.

اکثر برندهای معروف دنیا در ایران نمایندگی ندارند و خدمات به مشتری نمی دهند و خود شرکت های فروشنده داخل ایران اقدام به ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان می نماید. به همین دلیل اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خوب را دارید بهتر است به جای خرید از سایت های فروش اینترنتی فقط بصورت مستقیم از شرکت معتبر خرید نمائید.

مزیت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی خارجی با قیمت مناسب در این است که شما تنها یک بار هزینه برای خرید پرداخت می کنید و به دلیل کیفیت بالایی که دستگاه تصفیه آب خارجی دارد، احتمال خراب شدن قطعات دستگاه تصفیه آب خیلی کم است و شما در طول مدت زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی خارجی صرفا هزینه تعویض فیلتر را پرداخت می کنید.

در ادامه به توضیح مختصر برندهای نام برده در بالا می پردازیم:

شرکت آبرسان تهران

دستگاه تصفیه آب خانگی فلاکستک

برند FLUXTEK یک برند آمریکایی می باشد که تحت لیسانس این شرکت در تایوان تولید می شود و در حال حاضر با کیفیت ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد. این دستگاه هم از لحاظ کیفیت قطعات و فیلترها در سطح جهانی می باشد و نیز بدلیل داشتن نماینده انحصاری فروش در ایران نمونه تقلبی و چینی ندارد. فلاکستک بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی دارای استاندارد NSF آمریکا می باشد که تمام محصولاتی که بهداشتی و غذایی هستند برای عرضه در دنیا باید این استاندارد را داشته باشند.

برند فلاکستک بهترین تصفیه آب تایوانی هم دارای مدل های زیر سینکی است و هم مدل های رومیزی کم جا می باشد که در ایران دو مدل آب تصفیه کن تایوانی زیر سینکی فلاکستک یعنی مدل هوشمند و قلیایی HD50 از محبوبیت بیشتری برخوردار است و اولین برند پر فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی

دستگاه تصفیه آب خانگی AQUAJOY یک برند کانادایی است که این برند هم در کشور تایوان تحت لیسانس این برند تولید می شود و یکی دیگر از بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی با کیفیت می باشد.

دستگاه تصفیه آب آکواجوی نیز مانند برند بالا از کیفیت ساخت بالایی در قطعات و فیلترها برخوردار است که سال های سال برای مشتری بدون کوچک ترین خرابی، آب تصفیه شده تولید می کند و دومین برند پرفروش تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد. آکواجوی در ایران به دلیل داشتن نماینده انحصاری فروش تا به امروز فروش بسیار خوب و بالایی داشته است.

برند آکواجوی که دفتر مرکزی آن در تهران است دارای یک شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش بسیار خوب و عالی می باشد که خدمات فروش و پس از فروش بی نظیری را به مشتری ارائه می دهد، به طوریکه مشتریان این شرکت تا به امروز نگرانی بابت تامین قطعات و فیلترهای تصفیه آب آکواجوی نداشته اند.

تمام فیلترها و قطعات تصفیه آب آکواجوی نیز مانند دیگر برندهای تصفیه آب تایوانی دارای استاندارد NSF می باشد و شما می توانید به کیفیت این برند آب تصفیه کن تایوانی اعتماد کنید.

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا و سافت واتر

برند CCK و SOFT WATER هر دو جزء بهترین آب تصفیه کن تایوانی هستند که سال های زیادی در ایران حضور دارند و این دو برند نیز از معروفیت زیادی برخوردار هستند.

هر دو برند تولید کننده دستگاه تصفیه آب CCK و SOFT WATER برندهای تایوانی هستند که این دو برند تولید کننده اکثر قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی و اداری برای دیگر برندهای خارجی هستند که اکثرا در ایران موجود هستند و از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.

اما در کنار خرید دستگاه تصفیه آب خوب باید این نکته را در نظر بگیرید که نگهداری و سرویس به موقع دستگاه تصفیه آب نیز یکی از واجبات می باشد و عدم رسیدگی به این موضوع می تواند خطرات جدی را در پی داشته باشد.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی که از هر مدل و شکل و برندی که باشند پس از زمان مشخصی خراب می شوند. فیلترهای دستگاه تصفیه آب به دلیل جذب مواد درون آب پس از مدتی کثیف و غیر قابل استفاده می شوند و این بدان معنی است که دیگر با شستشو نمی توان از فیلترها دوباره استفاده کرد و عمل تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی باید انجام شوند. 

دیده شده که برخی از مشتریان با شستشوی فیلترها فکر می کنند که می توان از فیلتر استفاده کرد و تعویض فیلتر تصفیه آب را به عقب انداخت، اما واقعیت امر این است که فقط یک فیلتر مانع عبور مواد و ذرات درشت درون آب می شود و در درون فیلترهای دیگر مواد کربنی وجود دارد که با جذب مواد شیمیایی و آلی درون آب، بعد از مدتی اشباع می شوند و قدرت جذب خود را از دست می دهند و دیگر مواد درون آب را نمی توانند جذب کنند.

پس توصیه ما به شما این است که تعویض فیلتر تصفیه آب خود را در زمانی که فروشنده به شما اعلام می کند انجام دهید و با به تاخیر انداختن سرویس تصفیه آب، سلامتی خود را به خطر نیاندازید.

مشتریان عزیزی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب و یا تعویض فیلتر دارند و یا در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی راهنمایی می خواهند می توانند با شماره های 02177999423 – 02177999407 – 09120296614 شرکت آبرسان تهران تماس بگیرند و از کارشناسان ما در مورد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی راهنمایی دریافت نمایند.

 

source

توسط namov.ir