با ضربه زدن روی تصویر ایلان ماسک توکن دریافت کنید!





بازی تلگرامی ایکس ایمپایر از دیروز فاز استخراج خود را متوقف کرده و قرار است به زودی عرضه توکن خود به نام XEMP را دهد. هنوز سهم کاربران از این بازی جذاب تلگرامی که یکی از محبوب ترین ها در حوزه بازی های کسب درآمد است مشخص نشده اما با تبلیغات عظیم صورت گرفته توسط سازندگان این پروژه، انتظار می رود ایکس ایمپایر هم مانند داگز یک ایردراپ موفق باشد.

لیست شدن توکن XEMP در صرافی های مختلف می تواند تاثیر مثبتی روی قیمت آن بگذارد. پس از این رویداد و عرضه توکن به کاربران، قیمت این ارز دیجیتال در صرافی ها مشخص خواهد شد. طبق گفته سازندگان پروژه، ایردراپ قبل از ۱۵ اکتبر انجام خواهد شد و فهرست شدن در صرافی ها تا ۳۰ اکتبر برنامه ریزی شده است.

در این مقاله قصد داریم با ارائه پیش بینی قیمت ماسک ایمپایر جدیدترین تحلیل ها را در اختیار شما بگذاریم تا مسیر آینده کتی برایتان روشن و تصمیم گیری درباره سرمایه گذاری در آن آسان تر شود.

قیمت ایکس ایمپایر

با مقایسه این توکن با بازی های دیگری مانند میمفای، میهن سیگنال پیش بینی می کند قیمت لیست شدن XEMP بین ۰.۴۷ تا ۰.۵۵ دلار با عرضه در گردش یک میلیارد توکن باشد. اما اگر عرضه به ۱۰ میلیارد توکن برسد، احتمالا قیمت بین ۰.۰۴۷ تا ۰.۰۵۵ دلار خواهد بود. در این دو صورت ارزش بازار به حدود ۵۵۰ میلیون دلار خواهد رسید.

با اتمام فاز استخراج و بازی ایکس ایمپابر باید کمی منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری از این ایردراپ مشخص شود زیرا به دلیل نبود داده های تاریخی و مشخص شدن میزان عرضه توکن نمی توان پیش بینی دقیقی درباره آینده کرد. با انتشار اطلاعات جدید، این تحلیل به روز رسانی خواهد شد.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «تحلیل قیمت XEMP : پیش بینی قیمت ایکس ایمپایر | ۱۰ مهر» با ما درمیان بگذارید.






source

توسط namov.ir