در گذشته اعلام شده‌ بود که هونگچی می‌خواهد از هونگچی E009 رونمایی کند، حالا این خودرو با نام EH5 به بازار می‌آید. کانسپت هونگچی EH5 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شدند، EH5 از EH7 کوچکتر خواهد بود.

حالا این خودرو تحت تست‌های فراوان قرار گرفت اما این بار نسبت به گذشته، پوشش کمتری داشته است. هونگچی EH5 در اکتبر 2025 وارد مرحله تولید می‌شود و هم اکنون تصاویر جاسوسی فراوانی از آن منتشر شده است که در ادامه آنها را برای شما ارائه کرده‌ایم.

یک جلو پنجره بسته، ورودی هوا در زیر گلگیر، خطوط منحنی سقف برای کاهش ضریب درگ از جمله ویژگی‌های ظاهری خودرو هستند. هنوز هم می‌‌توان پوشش‌هایی در کنار دستگیره درب‌ها و چراغ‌ها مشاهده کرد. احتمالا این مدل درست مانند E009 با دستگیره پنهان ساخته شده باشد. در بخش پشتی، مجموعه چراغ‌هایی وجود دارند که احتمالا مشابه همان چیزی باشند که در کانسپت آن دیده بودیم.

چراغ‌های پشتی در تصاویر جاسوسی به صورت Y شکل هستند که جذابیت زیادی به خودرو می‌بخشند. سدان برقی هونگچی EH5 به عنوان یک خودروی انرژی جدید هونگچی به فروش می‌رود، پس تزیینات سقف قرمز معمولی در اینجا وجود نخواهد داشت. در اخباری که در گذشته درباره این خودرو منتشر شده بودند، اینچنین گفته شده بود که موتور برقی 150 کیلووات ساعتی وظیفه تامین قدرت را بر عهده دارد.

سدان برقی هونگچی EH5 در ابعادی برابر با 4980 در 1915 در 1490 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3000 میلی‌متر ساخته شد. پس نتیجه می‌گیریم که این مدل از سدان EH7 کمی کوچکتر باشد. رنگ زیبای بدنه، چرخ‌های با طراحی جدید، چراغ‌های باریک و لوگوی چینی حک شده در پشت خودرو از جمله زیبایی‌های ظاهری کابین هستند.

هیچ اطلاعات دیگری از کابین و یا دیگر بخش‌های این خودرو منتشر نشده، اما شک نداریم که با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی، می‌توانیم اطلاعات بیشتری از این مدل کسب کنیم‌. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

source

توسط namov.ir