اخیراً، تصویری از یک گوشی هوشمند در یک کاور محافظ در Weibo  منتشر شد که کاربران ابتدا آن را Huawei Mate 70 تصور می‌کردند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، افشاگر، Digital Chat Station، اکنون ادعا می‌کند که گوشی مورد نظر در واقع Nubia Z70 Ultra است و دلایل خود را بر اساس عناصر طراحی آن ارائه می‌دهد. او به دکمه قرمز روشن و دکمه دیگری که مشابه دکمه ضبط سری آیفون 16 قرار گرفته است، اشاره کرد که او آن را “دکمه عکس” نامید. این نشان می‌دهد که پرچمدار آینده Nubia ممکن است ویژگی مشابهی با سری آیفون 16 داشته باشد که احتمالاً دوربین‌ها را قابل دسترسی‌تر می‌کند.

به غیر از دکمه‌ها، این گوشی همچنین یک نمایشگر 1.5K همراه با یک دوربین زیر صفحه را اتخاذ می‌کند که آن را به اولین گوشی تبدیل می‌کند که این ترکیب را ارائه می‌دهد. این باید تجربه نمایش غنی‌تری را نسبت به Nubia Z60 Ultra و اکثر پرچمداران دیگر در بازار در حال حاضر ارائه دهد. برای بهبود کیفیت تصویر دوربین زیر صفحه، این شرکت ظاهراً تراکم پیکسلی ناحیه شفاف را کاهش داده است. هرچه پنل نمایشگر کوچک جلوی لنز دارای پیکسل‌های بیشتری باشد، نور کمتری از آن عبور می‌کند. بنابراین سازندگان باید تراکم پیکسلی را بسیار کم نگه دارند تا اجازه دهند تا حد ممکن نور عبور کند. با این وجود، Nubia Z70 Ultra ظاهراً کیفیت تصویر بهبود یافته‌ای را با دوربین سلفی زیر صفحه خود نسبت به مدل قبلی ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که این گوشی با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 مجهز خواهد شد که احتمالاً ماه آینده منتشر خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی در برخی از زمان‌های این سال منتشر شود. سال گذشته Nubia Z60 Ultra را در حدود اواسط دسامبر با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 و دوربین تنظیم شده 50MP+64MP+50MP در پشت راه‌اندازی کرد. یک جنبه قابل توجه سیستم دوربین، فاصله کانونی 35 میلی‌متری برای دوربین اصلی بود که برای گوشی‌های هوشمند بسیار منحصر به فرد است. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

source

توسط namov.ir