به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به منظور آماده سازی فضای مدارس شهرستان جهت شروع سال تحصیلی جدید باید با تمام توان با اداره آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان شفت گفت: ادارات ذیربط به منظور ایجاد نشاط، شادابی و با هدف بهسازی فضاهای آموزشی مدارس از قبیل رنگ آمیزی و تجهیز مدارس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اقدام کنند.

وی بیان کرد: نصب علائم ترافیکی و خط کشی، بهسازی فضای سبز اطراف مدارس، تهیه بسته‌های حمایتی جهت دانش آموزان بی بضاعت و اجرایی شدن مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش مورد تاکید قرار دارد.

وی از تلاش‌ها و اقدامات مؤثر بخشداران، دهیاران، شهرداران و اعضای شورای ترافیک شهرستان برای نیل به بهبود وضعیت ترافیک قدردانی کرد و گفت: با توجه به بازگشایی مدارس ضرورت فراهم کردن فضای شاداب و ایمن در محیط شهری و جنب مدارس لازم و ضروری است.

فرماندار شفت با اشاره به آغاز سال تحصیلی، از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه شهرداری‌ها خواست ضمن همکاری مناسب با دستگاه‌های مسئول نسبت به خط کشی معابر مقابل مدارس، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، هوشمندسازی معابر و اتخاذ تدابیر مناسب، بسترهای لازم را برای دانش آموزان فراهم نمایند.

رئیس شورای ترافیک شهرستان شفت با بیان اینکه ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان و سرویس مدارس از اولویت‌های شورای ترافیک است، تصریح کرد: مهیا نمودن امکانات برای ایمن سازی راه‌ها و جاده‌ها و وسایل نقلیه مورد نیاز برای دانش‌آموزان مورد تأکید است.

source

توسط namov.ir